  • 1. Data: 2004-11-12 21:14:01
    Temat: BZ WBK i BIG
    Od: "b...@b...pl" <b...@b...pl>

    Dzien dobry

    Historia na dzisiaj dotyczaca BZ WBK (mamy bardzo marne zdanie o tym
    banku). Pewna nasza kolezanka dwa lata temu zalozyla sobie studenckie
    konto w BZ WBK - to takie konto z lapanki na studentow. Nigdy z niego
    nie korzystala.
    Mila dziewczyna skonczyla studia, znalazla prace i chciala wziac
    kredyt. Wszystko bylo ok (dochody, inne dokumenty, ...) wiec sprawa
    byla jasna szczegolnie ze kredyt nie byl duzy. Jednak pewnego dnia
    zadzwonil telefon z banku (bank inny - nie BZ WBK) ze niestety nasza
    kolezanka jest w zarejestrowana jako dluznik w BIG i nie moze dostac
    kredytu:(
    Zaczely sie wyjasniania i co sie okazalo. Otoz to BZ WBK wpisala nasza
    mila kolezanke do BIG a chodzilo o kwote 19 zl. Pytanie skad wziela
    sie ta kwota, tego zadluzenia bo konto studenckie jest prowadzone
    bezplatanie a nikt nigdy z tego konta nie korzystal.
    BZ WBK po skonczeniu studiow (nie wiadomo jak to sobie wyliczyli)
    przeksztalcil konto studenckie w normalnie i zaczal naliczac
    oplaty.....

    Naszym zdaniem nalezy zapomniec o BZ WBK bo to jest bardzo dziwny
    bank, znane sa tez nam przypadki zaginiecia pieniadzy po przelewach.
    Przedsiebiorca P1 przelewa do innefi firmy F1 znaczna kwote. Czyni to
    w poniedzialek, we wtorek F1 nie ma pieniedzy w srode takez. Wiec nasz
    P1 udaje sie do BZ WBK z potwierdzeniem przelewu i pyta co jest grane.
    Okazuje sie ze pieniadze z konta wyszly. No to dzwoni do F1 i mow jak
    jest, F1 zapiera sie ze pieniedzy nie ma. P1 jedzie do F1 w czwartek i
    ida razem do banku aby sprawe wyjasniec, okazuje sie ze w banku F1
    pieniedyz nie ma. P1 jeszcze raz jedzie do banku BZ WBK i tam sie
    dowaiaduje ze jedgo pieniadze sa "SYSTEMIE". Nie widamo o jaki system
    chodzi!!!! Pieniadze docieraja po tygodniu do F1!!!!!!

    Szukamy osob ktore spotkaly sie z podobnymi przypadkami w BZ WBK.

    Naszym zdaniem nie polecamy BZ WBK.

    bezprawie.pl

  • 2. Data: 2004-11-12 21:48:15
    Temat: Re: BZ WBK i BIG
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Uzytkownik <b...@b...pl> wrote:
    > bezprawie.pl

    Jakie bezprawie? To kolezanka jakas nie teges, ze nie wie, ze konto sie
    zamyka jak sie z niego nie korzysta?
    Zreszta bank przesylal na adres korespondencyjny - chociazby karte itp.
    Sorry - ale kolezanka wykazala sie wysoka nieodpowiedzialnoscia i tyle.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najswiezsze informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-12 22:21:03
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 22:48:15 +0100, Michal 'Amra' Macierzynski
    napisal/a:

    > Zreszta bank przesylal na adres korespondencyjny - chociazby karte itp.
    > Sorry - ale kolezanka wykazala sie wysoka nieodpowiedzialnoscia i tyle.
    kartę, dokumenty, musiał tez wysyłac zawiadomienie o przekrztałcaniu
    konta ze studenckiego w zwykłe. Jakoś nie wierzę, że ktoś mógł po
    prostu zapomnieć że kiedyś jakieś konto otworzył..

    --
    KrzysiekL

  • 4. Data: 2004-11-12 22:53:54
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jakoś nie wierzę, że ktoś mógł po
    > prostu zapomnieć że kiedyś jakieś konto otworzył..

    jak to szło ? "..... którzy nie widzieli a uwierzyli" ;-)))))
    nie czytam calego wątku - czepiam się tylko do ostatniego zdania :-)))
    dlaczego trudno w to uwierzyć ? jestem głeboko przekonany, że tysiące ludzi
    nie wie nawet że ma konto bankowe w lukasie, mbanku i inteligo !

  • 5. Data: 2004-11-13 00:36:06
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krab* napisał(a):

    > ... jestem głeboko przekonany, że tysiące ludzi
    > nie wie nawet że ma konto bankowe w lukasie, mbanku i inteligo !

    Te *tysiące* to raczej przesada ;)

    Gree

  • 6. Data: 2004-11-13 14:13:37
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 01:36:06 +0100, Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> wklepał(-a):

    >Te *tysiące* to raczej przesada ;)

    A 50% Polaków nie zdaje sobie sprawy, że stanowi połowę społeczeństwa. :-D

    MSPANC

  • 7. Data: 2004-11-13 16:24:30
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

> [...]
    > Zreszta bank przesylal na adres korespondencyjny - chociazby karte itp.
    > Sorry - ale kolezanka wykazala sie wysoka nieodpowiedzialnoscia i tyle.

    Smiem twierdzić że kolega jest "nie teges" i wykazuje sie wyjatkową
    upierdliwością, ponieważ:
    -umowa umową ale bank powinien poinformować o zmianie cennika skoro
    raczył sam sobie wyliczyć czas trwania studiów
    - wpis do jakiejkolwiek bazy dłużników (z tym BIG-em to nie możliwe!)
    za 19 PLN-ów świadczy o idiotyźmie:
    A. pracownika
    B. procedur *właściwe proszę podkreślić

    - czy za np. 100 zł bank ma prawo upier... mi dwie ręce powyżej łokci

    Kiedy wreszcie urzędy typu bank ZUS US itp zaczną płacić za czas
    zmarnowany przez swoich klientów z powodu np: głupich 19 złotych
    Wyprostowanie tej sprawy to trochę potrwa o ile trafi się
    na kompetentnego pracownika

    A wystarczył by zwykły list (adres są w stanie ustalić po nr pesel)

  • 8. Data: 2004-11-13 16:34:09
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-13 17:24 quwert said the following:

    > Smiem twierdzić że kolega jest "nie teges" i wykazuje sie wyjatkową
    > upierdliwością, ponieważ:
    > -umowa umową ale bank powinien poinformować o zmianie cennika skoro
    > raczył sam sobie wyliczyć czas trwania studiów
    Zmiana cennika ? A w umowie jej konta nie było, że zostanie
    przekszatłcone o w zwykłe płatne konto skończeniu przez nią 25-26 lat (a
    nie skończeniu studiów)
    > - wpis do jakiejkolwiek bazy dłużników (z tym BIG-em to nie możliwe!)
    > za 19 PLN-ów świadczy o idiotyźmie:
    nie za 19 pln tylko za to, że nie było w ciągu jakiegoś czasu
    uregulowane (banki kredyty klasyfikują wg czasu zaległości)
> [...]
    >
    > Kiedy wreszcie urzędy typu bank ZUS US itp zaczną płacić za czas
    > zmarnowany przez swoich klientów z powodu np: głupich 19 złotych
    Bank to nie urząd, jakbyś nie zauważył [1]
    > Wyprostowanie tej sprawy to trochę potrwa o ile trafi się
    > na kompetentnego pracownika
    >
    > A wystarczył by zwykły list (adres są w stanie ustalić po nr pesel)
    A wystarczyło zamknięcie konta.

    KJ

    [1] uwagi o NBP odrzucamy jako niezorganizowane.

  • 9. Data: 2004-11-13 16:35:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl> wrote:
    > A wystarczył by zwykły list (adres są w stanie ustalić po nr pesel)

    Nie znamy sprawy. A wybacz w takich przypadkach raczej wole nie wierzyc
    jednej stronie, bo zycie nauczylo mnie, ze osoby najezdzajace na banki w
    wielu przypadkach totalnie nie maja racji, a czesto (nie mowie, ze w tym
    przypadku) klamia w zywe oczy.
    Gdybys posluchal drugiej strony - bankowcow - to tez bys inaczej na to
    spojrzal.

    Dla mnie tez dziwna sprawa, ze na 19 zl wpisali do BIG, ale jednak -
    dlaczego to bank ma latac za klientem, a klient ma miec w nosie? Skoro
    konto bylo "z lapanki" to trzeba bylo je zamknac i juz, a nie oczekwiac na
    nie wiem co. IMO powinni zamknac konto w diably i juz - o 19 zlotych w
    ogole nie zaczynac calej sprawy.
    Ale powtarzam - znamy sytuacje z opisu jednej strony, z pewnoscia
    pozbawionej obiektywizmu - chociazby w ten sposob, ze mogla nie wspomniec o
    waznych faktach, ktore mialy miejsce, a postawilyby cala sprawe w innej
    sytuacji. Tym bardziej, ze osoba pojawila sie i zniknela jak kometa.....
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 10. Data: 2004-11-13 16:41:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 17:35, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Dla mnie tez dziwna sprawa, ze na 19 zl wpisali do BIG,

    Co to za baza, ten BIG?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl