  • 1. Data: 2004-11-12 18:43:08
    Temat: problem z dojsciem kasy
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    czy mozliwe jest to ze
    przelewajac kase na z mojego rachunku w mbanku na rachunek
    pewnej osoby w lukasie ta kasa nie doszla mimo tego ze wykonalem przelew
    10.11 ? czyli juz 2 dni?

  • 2. Data: 2004-11-12 19:29:27
    Temat: Re: problem z dojsciem kasy
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 19:43:08 +0100, "k...@w...pl" <k...@w...pl>
    napisał(a):

    >czy mozliwe jest to ze
    >przelewajac kase na z mojego rachunku w mbanku na rachunek
    >pewnej osoby w lukasie ta kasa nie doszla mimo tego ze wykonalem przelew
    >10.11 ? czyli juz 2 dni?

    A czemu nie? Jesli sie spozniles na ostatnia sesje wyjazdowa w mBanku
    10., to dopiero polecialo dzis. I dopiero moze byc w Lukasie poznym
    popoludniem. Nie przyjmuj tez za pewnik, ze skoro wyslales np. o
    13:20 to wyszedl...

    mBank out: 5:55 9:55 13:25
    Lukas in: 12:00 16:00 18:00

    --
    Adek
    http://adek124.republika.pl/

  • 3. Data: 2004-11-13 02:44:37
    Od: vampir <k...@l...us>

    A_Zet wrote:

> [...]
    > 10., to dopiero polecialo dzis. I dopiero moze byc w Lukasie poznym
    > popoludniem. Nie przyjmuj tez za pewnik, ze skoro wyslales np. o

    no ale jesli wyslalem 13.20 ale dzien wczesniej to raczej powinien juz wyjsc

  • 4. Data: 2004-11-13 13:15:31
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-13, vampir <k...@l...us> wrote:

    > no ale jesli wyslalem 13.20 ale dzien wczesniej to raczej powinien juz wyjsc
    11.11.2004 KIR nie pracował, tak więc pieniądze wysłane w środę po poludniu dotrą
    dopiero w piątek..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2004-11-13 15:22:49
    Od: vampir <k...@l...us>

    luz juz sa
    po prostu o 15 ich nie bylo co mi sie wydalo dziwne