  • 11. Data: 2004-11-13 16:53:47
    Temat: Re: BZ WBK i BIG
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-13 17:41 Marcin Nowakowski said the following:

    > Co to za baza, ten BIG?

    Biura Informacji Gospodarczej - jest ich w tej chwili 2 czy 3. Np.
    http://www.krd.com.pl.
    Inna sprawa, że raczej o BIK chodzi moim zdaniem.

    KJ

  • 12. Data: 2004-11-13 16:54:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> wrote:
    > Co to za baza, ten BIG?

    Oj, mial byc BIK. Ale BIGi tez sa.
    BIK to to: http://www.bik.pl/
    a jeden z BIGow to np ten: http://www.krd.pl/

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 13. Data: 2004-11-13 16:54:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Inna sprawa, że raczej o BIK chodzi moim zdaniem.

    Tak, tak. Pozajaczkowalo mi sie ;)

  • 14. Data: 2004-11-13 17:03:52
    Od: quwert <q...@t...toooooo.gazeta.pl>

    > nie za 19 pln tylko za to, że nie było w ciągu jakiegoś czasu
    > uregulowane (banki kredyty klasyfikują wg czasu zaległości)

    Nie neguje zasadności kwoty tylko sposób jej "ściągania"

    > Bank to nie urząd, jakbyś nie zauważył [1]

    Poprawiam się powinno być: urzędy czy instytucje typu .......

    > A wystarczyło zamknięcie konta.

    Miałem podobną sytuacje w KB (kwota +- 50 PLN) i tam wystarczył zwykły list
    oraz rozmowa 5-cio minutowa z pracownikiem i po sprawie.

    A swoją drogą taką kwote powinni księgować jako straty i nie zawracać d..y,
    ale to tylko moje chore i nierealne życzenie

  • 15. Data: 2004-11-13 17:11:15
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-13 18:03 quwert said the following:

    > Nie neguje zasadności kwoty tylko sposób jej "ściągania"
    TO co właściwie negujesz.
    [...]
    > Poprawiam się powinno być: urzędy czy instytucje typu .......
    urzędy - tak, na nie jesteś skazany. Ale banki ? Niby dlaczego?

    > Miałem podobną sytuacje w KB (kwota +- 50 PLN) i tam wystarczył zwykły list
    > oraz rozmowa 5-cio minutowa z pracownikiem i po sprawie.
    Moze wtedy jesszce BIKu nie było :-)

    > A swoją drogą taką kwote powinni księgować jako straty i nie zawracać d..y,
    > ale to tylko moje chore i nierealne życzenie
    To przelej mi 19 PLN, i wpisz to na straty, skoro to taka drobna kwota.

    KJ

  • 16. Data: 2004-11-13 17:24:16
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    > TO co właściwie negujesz.
    Wpis do bazy jakieś tam

    > Moze wtedy jesszce BIKu nie było :-)
    Na pewno nie było (2001-2002)

    > To przelej mi 19 PLN, i wpisz to na straty, skoro to taka drobna kwota.

    Jeżeli Byłbyś mi winny z tytułu nie zapłacenia za jakąś usługe lub towar
    na pewno nie "lecial" bym z tym do BIK, na policje lub sądu po tytuł
    wykonawczy :)

  • 17. Data: 2004-11-13 18:30:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 17:54, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > a jeden z BIGow to np ten: http://www.krd.pl/

    Aha:) Myślałem że o MIG'u piszecie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2004-11-13 18:41:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> wrote:
    > Dnia 2004-11-13 17:54, Użytkownik Michał 'Amra' > Aha:) Myślałem że o
    > MIG'u piszecie.

    Bo autor watku wpisal BIG i dlatego sie mi pomylilo ;)

  • 19. Data: 2004-11-14 10:10:50
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-13 18:24 quwert said the following:

    > Wpis do bazy jakieś tam
    Dlaczego ?

    > Na pewno nie było (2001-2002)
    NO to masz odpowiedź. A do MIG BR to pewnie im się nie chciało.

    > Jeżeli Byłbyś mi winny z tytułu nie zapłacenia za jakąś usługe lub towar
    > na pewno nie "lecial" bym z tym do BIK, na policje lub sądu po tytuł
    > wykonawczy :)
    Czyli dajesz do zrozumienia, że można Cię orżnąć w interesach. Byle nie
    za dużo.
    KJ

  • 20. Data: 2004-11-14 10:57:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 18:24, Użytkownik quwert napisał:

    > Jeżeli Byłbyś mi winny z tytułu nie zapłacenia za jakąś usługe lub towar
    > na pewno nie "lecial" bym z tym do BIK, na policje lub sądu po tytuł
    > wykonawczy :)

    No to pożycz setkom ludzi 19 zł i całość wpisz sobie w straty.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl