  • 21. Data: 2004-11-14 23:15:32
    Temat: Re: BZ WBK i BIG
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Bo autor watku wpisal BIG i dlatego sie mi pomylilo ;)

    Dobrze, że nie wpisał BIG BANK GDAŃSKI SA ;-)

  • 22. Data: 2004-11-15 18:55:30
    Od: "Chris S" <r...@w...pl>

> [...]
    > P1 udaje sie do BZ WBK z potwierdzeniem przelewu i pyta co jest grane.
    > Okazuje sie ze pieniadze z konta wyszly. No to dzwoni do F1 i mow jak
    > jest, F1 zapiera sie ze pieniedzy nie ma. P1 jedzie do F1 w czwartek i
    > ida razem do banku aby sprawe wyjasniec, okazuje sie ze w banku F1
    > pieniedyz nie ma. P1 jeszcze raz jedzie do banku BZ WBK i tam sie
    > dowaiaduje ze jedgo pieniadze sa "SYSTEMIE". Nie widamo o jaki system
    > chodzi!!!! Pieniadze docieraja po tygodniu do F1!!!!!!
    >
    > Szukamy osob ktore spotkaly sie z podobnymi przypadkami w BZ WBK.

    Ja sie tylko dolaczam - WBK - dziadowski bank
    (przykladow spoooro)

  • 23. Data: 2004-11-16 02:30:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    begin 357 Chris S napisał:
    > Ja sie tylko dolaczam - WBK - dziadowski bank
    > (przykladow spoooro)

    I dlatego musiałeś zacytować cały długi post, by dopisać swoje dwa
    zdania? W wolnym czasie poczytaj to - http://evil.pl/pip/netykieta.html
    A tutaj - http://evil.pl/pip/ustaw.html ,
    http://evil.pl/pip/czytniki.html znajdziesz informacje jak połatać swój
    wybrakowany Outlook Express.

    K.

  • 24. Data: 2004-11-18 19:59:40
    Od: "Grzegorz" <b...@p...onet.pl>

    > a jeden z BIGow to np ten: http://www.krd.pl/

    A inny to http://www.ksvbig.pl
    Z tym, że trzeba być winnym min. 200 złotych żeby trafić do jakiegokolwiek BIGu
    (jeśli chodzi o konsumentów)

    Grzesiek