  • 1. Data: 2004-11-12 17:46:04
    Temat: Bankomat z termometrem?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Na dość niecodzienny pomysł wpadła amerykańska firma Transoft, która
    udostępniła w ostatnich dniach oprogramowanie OptiCa$h/Weather. Ten
    specjalny moduł ma pozwolić bankom i dużym operatorom ustalić jaki wpływ na
    zapotrzebowanie na gotówkę z bankomatów ma... pogoda.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7362

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-12 17:51:33
    Temat: Re: Bankomat z termometrem?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
> [...]
    > specjalny moduł ma pozwolić bankom i dużym operatorom ustalić jaki wpływ
    > na zapotrzebowanie na gotówkę z bankomatów ma... pogoda.

    Ci to sa gupi, ja nie moge. Przeciez to jasne, ze jak jest zimno to
    wiecej papieru idzie na podpalke. Wyplat moze jest mniej, ale za to na
    wieksze kwoty.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-12 19:54:13
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Fri, 12 Nov 2004 18:51:33 +0100, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    wrote:

    >Ci to sa gupi, ja nie moge. Przeciez to jasne, ze jak jest zimno to
    >wiecej papieru idzie na podpalke. Wyplat moze jest mniej, ale za to na
    >wieksze kwoty.

    Wiele jest rzeczy oczywistych, ale nie wszystkie sa naukowo zbadane, teraz
    beda. :)