  • 11. Data: 2003-12-04 17:30:08
    Temat: Re: BSK - kiedy nowa wersja?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Bogdan B."
    > Użytkownik "Kamil Jońca"

    > Osobiście powątpiewam.

    Jednak Kamil miał rację, coś się dzieje ING online. Wiadomość otrzymana od
    nich:

    Uprzejmie informujemy, że udoskonalona została funkcja stałych
    zleceń płatniczych w ING BankOnLine. Teraz wszystkie
    dyspozycje dotyczące stałych zleceń można wykonać
    za pośrednictwem ING BankOnLine, który umożliwia:
    -wgląd do listy stałych zleceń,
    -złożenie, modyfikację i odwołanie stałego zlecenia.
    Stałe zlecenie płatnicze* to najwygodniejszy sposób regulowania
    cyklicznych płatności!
    * za złożenie dyspozycji stałego zlecenia Bank pobiera opłatę
    zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

    Bogdan B.

  • 12. Data: 2003-12-04 17:54:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Użytkownik "Bogdan B."

    > Jednak Kamil miał rację, coś się dzieje ING online. Wiadomość otrzymana od
    > nich:

    [...]
    Dopóki nie przerobią tego tak, aby nie wymagało MS-Javy lub starego NN
    to te zabiegi można określić jako pudrowanie nieboszczyka.

    KJ

  • 13. Data: 2003-12-04 20:57:12
    Od: Tomasz Skórka <s...@s...pl>

    A moze jednak cos sie zmieni... :)

    Mail od ING:

    Witam serdecznie!

    Uprzejmie informuję, iż obecnie jesteśmy w trakcie projektu, który
    przewiduje wprowadzenie obsługi Java Sun 1.42, co pozwoli na korzystanie
    z ING BankOnLine za pomocą przeglądarki Netscape 6.0, Microsoft (z
    wykorzystaniem Javy Sun) i najprawdopodobniej także na przeglądarkach w
    środowisku MAC OS. Aby to potwierdzić konieczne jest jednak
    przeprowadzenie testów.
    Wyżej wymieniona funkcjonalność będzie udostępniona najprawdopodobniej
    do końca roku 2003. Z chwilą wdrożenia informacja o możliwości
    korzystania z innych przeglądarek zostanie umieszczona na stronie
    www.ingbankonline.pl.

    W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z doradcami Help Line
    pod nr telefonu (32) 357 00 10 lub 0 801 601 607.
    Za utrudnienia przepraszamy.

    Z poważaniem
    xxxxxxx xxxxxx
    ING Bank Śląski S.A.

    --
    Tomasz Skórka :: snoppy<at>ssk.pl :: gg 671117

  • 14. Data: 2003-12-05 08:50:27
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > wykorzystaniem Javy Sun) i najprawdopodobniej także na przeglądarkach w
    > środowisku MAC OS. Aby to potwierdzić konieczne jest jednak
    A co z linuxem ??
    zapomniał(a) wspomnieć, czy nie przewidują ??

    slovek

  • 15. Data: 2003-12-05 10:34:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    slovek wrote:

    > A co z linuxem ??
    > zapomniał(a) wspomnieć, czy nie przewidują ??
    >

    > slovek

    Przypuszczamm, ze jeśli dostosują to do javy SUNA to nie będzie
    (większych) problemów z linuksem. Ale to byłaby fajna wiadomość NN
    4.7/Linux i odeszły by u mnie w (przynajmniej mentalny) niebyt

    KJ

  • 16. Data: 2003-12-05 14:48:57
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > Przypuszczamm, ze jeśli dostosują to do javy SUNA to nie będzie
    > (większych) problemów z linuksem. Ale to byłaby fajna wiadomość NN
    Ja to wiem, ale byc moze przez przypadek zapomnieli o tym wspomniec ...
    :(

    slovek

  • 17. Data: 2003-12-11 10:07:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 04 Dec 2003 21:57:12 +0100, Tomasz Skórka napisał(a):
> [...]
    >
    > Uprzejmie informuję, iż obecnie jesteśmy w trakcie projektu, który
    > przewiduje wprowadzenie obsługi Java Sun 1.42, co pozwoli na korzystanie

    (ciach)

    Łał... wczoraj sprawdzałem i... działa! pod linuxem, pod netscape 4.8 :)
    Gdy sprawdzałem miesiąc temu (albo trochę więcej) - od razu próbował
    załadować jakiegoś windowsowego ActiveX czy inny badziew...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 18. Data: 2003-12-11 16:09:14
    Od: "Kamil Jonca(newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    [...]

> [...]
    > Gdy sprawdzałem miesiąc temu (albo trochę więcej) - od razu próbował
    > załadować jakiegoś windowsowego ActiveX czy inny badziew...

    To, że działa pod NN4.x to wiadomo, niestety nie działa pod Mozillą czy
    Firebirdem :-(

    KJ