  • 1. Data: 2003-12-24 08:48:08
    Temat: BPHPBK nowe strony, nowy sezam
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Widzieliscie ? Niestedy nie wiem jak wyglada od srodka bo nie widze
    nigdzie opcji demonstracyjnej a stare konta dopiero bede przenosic.

    --
    Sebastian Maliszczak

  • 2. Data: 2003-12-24 12:31:51
    Temat: Re: BPHPBK nowe strony, nowy sezam
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-24 09:48, Użytkownik Sebastian Maliszczak napisał:

    > Widzieliscie ?

    Tak, korzystam :)

    > Niestedy nie wiem jak wyglada od srodka bo nie widze
    > nigdzie opcji demonstracyjnej a stare konta dopiero bede przenosic.

    Mozesz sobie to przeniesc w oddziale, zamykasz stare i skladasz
    wniosek o nowego sezama, jakies 10 minut roboty:)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-12-25 17:09:10
    Od: i...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Mozesz sobie to przeniesc w oddziale, zamykasz stare i skladasz
    > wniosek o nowego sezama, jakies 10 minut roboty:)

    Naprawde ci sie udalo? Bo mnie nie. Netszkapa nie zadzialala. Misie tak ale nie
    chcieli mnie obsluzyc w oddziale. Poradzili zebym zaczekal na konwersje.

  • 4. Data: 2003-12-25 17:20:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-25 18:09, Użytkownik i...@p...onet.pl napisał:

    > Naprawde ci sie udalo?

    Udalo, jak najbardziej:)

    > Bo mnie nie. Netszkapa nie zadzialala. Misie tak ale nie
    > chcieli mnie obsluzyc w oddziale. Poradzili zebym zaczekal na konwersje.

    Hm, bo generalnie nie powinno sie tego robic, ale jakbys ladnie
    poprosil w oddziale o usuniecie starego systemu i aktywacje nowego, to
    nie powinni robic problemow...:)

    Pozdrawiam i zycze powodzenia.

  • 5. Data: 2003-12-27 07:27:14
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Naprawde ci sie udalo? Bo mnie nie. Netszkapa nie zadzialala. Misie tak
    ale nie
    > chcieli mnie obsluzyc w oddziale. Poradzili zebym zaczekal na konwersje.

    Otworzyc i przejrzec mozna pod Netszkapa, IE, Opera i Mozilla. Niestety
    podpisac
    przelew tylko pod IE (dowolnym >=5.5 - juz bez tej MSJavy).

  • 6. Data: 2003-12-27 12:00:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Piszesz o nowym Sez@mie czy starym?

  • 7. Data: 2003-12-27 14:23:47
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bsjs8e$1p4$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Piszesz o nowym Sez@mie czy starym?

    Oczywiscie o nowym.

  • 8. Data: 2003-12-28 18:55:33
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    jo44 wrote:

    > Oczywiscie o nowym.

    A mnie w demo noweg sezama udało się zainstalować ich plugin i
    "podpisywać" przelewy w Mozilli 1.5 pod Windowsem.

    Marek

  • 9. Data: 2003-12-28 19:03:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-27 15:23, Użytkownik jo44 napisał:

    > Oczywiscie o nowym.

    To cos zle robisz, bo u mnie dzialalo i na Mozilli 1.4 i dziala na
    1.5, wszystko dziala (w starym faktycznie nie dzialalo podpisywanie
    przelewow).

  • 10. Data: 2003-12-28 19:29:31
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bsn9fb$mgr$1@absinth.dialog.net.pl...

    > To cos zle robisz, bo u mnie dzialalo i na Mozilli 1.4 i dziala na
    > 1.5, wszystko dziala (w starym faktycznie nie dzialalo podpisywanie
    > przelewow).

    To sprawdz, w wierszu u dolu ekranu, czy "komponent" jest OK.