    From: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Date: Thu, 21 Jul 2005 19:44:31 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    > Mam czas do jutra aby aktywować założone w promocji konto Srebrny Sezam,
    > mam

    Nie wiem jak mozna aktywować ZAŁOŻONE konto. Jak podpisałes umowe to konto
    masz. A ze promocja już sie skończyła to nie wiem jak można z niej do jutra
    skorzystać

    > tez do jutra czas na podjęcie decyzji o przeniesieniu limitu z PKO SA.
    > Karte

    Zostałeś poddany jakiejs dużej presji. Co ma przeniesienie limitu z
    "aktywowaniem" konta z promocji (pytanie z serii retorycznych)

    > kredytową już podpisałem i czekam na odbiór.
    > I w zwiazku z tym czytam pilnie grupę oraz inne opinie i mam pytania:
    > 1. Na grupie wiekszość opinii jest negatywnych. Z doswiadczenia wiem, ze
    > jak

    Taka jest natura Polaków, z wszystkiego sa niezadowoleni. Nie tylko o BPH
    grupowicze wypowiadają się negatywnie. Aczkolwiek np. Bartol psioczy na BPH
    a konto tam ma.

    > ktos jest zadowolony z czegoś (w Polsce) to raczej nie chwali sie sam nie
    > proszony. Więc ja proszę, żeby Ci co są zadowoleni ujawnili sie i
    > napisali dlaczego są zadowoleni?

    Darmowe przelewy netowe, dobra sieć bankomatów (BPH + Euronet). Dla mnie
    Sezam jest wygodny w użyciu

    > 2. Pomimo 8 letniego stażu w PKO SA bardzo niewiele sie zmienilo w tym
    > banku, coraz gorsze traktowanie mojej osoby i

    Panuje opinia że to bank dla emerytów

    >niekompetencja pracownikow,

    nooo, niestety wszędzie natrafisz na ten gatunek, nie tylko w PKO (w BPH
    tyż)

    > oraz duze koszty utrzymania (na tle konkurencji) spowodowało, ze

    Banki próbujące zdobyć rynek starają się być tańsze

    > zdecydowalem sie wyprowadzic z niego. Jak zakladalem tam konto w 97 roku
    > to byla jedna z najlepszych ofert na rynku i od tamtej pory niewiele sie
    > zmieniła. Czy fuzja obu banków jest już klepnięta na 100%? Kto bedzie
    > wiekszosciowym udziałowcem?

    Aaaaaaaaaaa to tu mnie zaskoczyłeś. Piszesz o PKO SA a myslisz o PEKAO SA
    (czyli tekst o emerytach dotyczy PKO BP SA)

    Co do fuzji to myślę że jak Komisja Eurpejska się zgodzi to będzie fuzja. A
    że lączą się niemcy z włochami to jak może się nie zgodzić???

    > Zdaję sobie sprawe, ze nie ma idealnych banków, chodzi mi o rozsądny
    > kompromis miedzy jakością a ceną. A jeśli jakość jest kiepska, to chociaż
    > żeby nie było drogo.

    Jakość jest najważniejsza. Staram się nie kupować bubli (i w cale nie piję
    do tego w którym banku mam konto)

    Darek