  • Data: 2005-07-21 20:51:41
    Temat: Re: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl> szukaj wiadomości tego autora

    Taddy wrote:
    > sie sam nie proszony. Więc ja proszę, żeby Ci co są zadowoleni
    > ujawnili sie i napisali dlaczego są zadowoleni?

    No wiec ja jestem zadowolony :)
    Mam tam w sumie 3 konta - dwa firmowe i jedno osobiste.
    Do wszystkich mam oczywiscie dostep przez siec - za pomoca jednego
    loginu / hasla widze wszystkie 3 konta. To prawda ze zdarzaja sie
    sytuacje, ze np. widoczne jest zupelnie inne saldo niz w praktyce ale
    np. zawsze wtedy widoczna jest rowniez data wsteczna :)
    Korzystam intensywnie od ~4 lat i bardzo sobie chwale.
    Suma miesiecznych obrotow na kontach jest duza, ksiegowanie
    wszystkich wplat w firmie odbywa sie tylko i wylacznie na podstawie
    wyciagow on-line (dziennie kilkanascie / dziesiat wplat) i jak narazie
    nie zdarzyla sie zadna wpadka ze strony banku (brak jakiejs wplaty,
    czy cos w tym guscie :)

    No i w oddziale (chociaz baardzo rzadko tam bywam) wyjatkowo mila
    i sprawna obsluga!
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301