  • Data: 2005-07-22 06:46:12
    Temat: Re: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Od: "Taddy" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam u nich konto kilkanaście lat. Bank ma sporo wad, ale i sporo
    > zalet. Generalnie zgodnie z reklamą jego zaletą i wadą jest to, ze jest
    > duży. Poza tym jak w każdym banku trafiają się wpadki. Pisze się o nim
    > najwięcej, bo ma najwięcej klientów. Ze statystyki wynika, ze to
    > generuje największy odsetek niezadowolonych, a jak sam zauważyłeś tacy
    > piszą.

    Właśnie. Ci co narzekają na jakieś ukryte opłaty itp. to mnie dziwią. Ja
    dokładnie przeczytałem TOiP oraz regulamin promocji i dziwie sie, ze takie
    pytania w ogole mozna zadawac. Ok 60% narzekających na tego typu "pułapki"
    BPH sami są sobie winni, ja nie korzystający jeszcze z tego systemu, wiem
    dlaczego tak sie dzieje i nie widze w tym nic złego- czytać, czytać i
    jeszcze raz czytać!
    A min. 50% problemów z Sez@mem wynika ze złej konfiguracji systemu lub/i
    przeglądarki, oraz problememem z dostępem do internetu. Jeśłi myślicie, ze w
    PEKAO SA czy mBanku nie ma takich problemów, to jestescie w błędzie.
    Taddy