  • Data: 2005-07-21 21:38:45
    Temat: Re: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości
    news:42e005a5$0$1406$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > pozwolę sobie na uwagę, że ze statystyki w żaden sposób nie wynika, że
    > czym większy bank, tym większy *odsetek* niezadowolonych
    > (natomiast jeżeli niezadowolenie jest równo podzielone między banki,
    > możemy się spodziewać, że w większym banku znajdziemy większą *liczbę*
    > malkontentów.

    Pewnie źle się wyraziłem. Chodzi mi o to, że jeśli mają najwięcej
    klientów, a odsetek niezadowolonych uznamy za stały w skali populacji
    potencjalnych klientów, to na sztuki będzie ich najwięcej. A na grupie
    wypowiadają się właśnie te pojedyncze sztuki. Nie słyszy się o
    niedogodnościach Banku Spółdzielczego w Koziej Wólce, bo pewnie nikt z
    piszących tu nie ma w nim konta, więc trudno, by miał problemy z jego
    obsługą. Czy to oznacza, że to najwspanialszy bank?