  • Data: 2005-07-22 08:41:37
    Temat: Re: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > Nagonka? Wiekszosc maili to raczej wytykanie bledow... A tych temu bankowi
    > raczej nie brakuje... Pomijajac okazjonalne wpadki mBanku i Multi - Sezam
    > BPH w ostatnim czasie to po prostu tragedia... Oczywiscie - logujac sie raz
    > na jakis czas aby zrobic pojedynczy przelew - jest w zupelnosci ok -
    > natomiast uzywanie tego "na powaznie" jest naprawde ciezkim przezyciem... Do
    > tego dochodza inne sprawy - typu zalatwienie zwyklej karty platniczej -
    > wszystko super, wniosek przez internet, konsultant w banku - a w efekcie 2
    > m-ce mija i nikt nic nie wie - poza standardowym "sprawdzimy i
> [...]

    A ja miałem bardzo szybko. W jednej placówce banku zakładałem konto, w
    innej składałem wniosek o KK i ta mi przyszła po kilku dniach.
    Generalnie nie miałem nigdy żadnych problemów żeby cokolwiek załatwić.
    Konto mam od kilku lat - najpierw był Sezam-student a później
    przekwalifikowałem na srebrny sezam.

    > Jak na razie - chyba nie ma idealnego banku - do kazdego mozna sie
    > przyczepic - ale ostatnio bph zalicza wiecej minusow niz plusow.

    Osobiście nie zauważyłem.

    Pozdrawiam,

    Marcin