eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH dzwoni z zastrzeżonego... › Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
    egroups.com!not-for-mail
    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
    Date: Tue, 24 Apr 2012 09:51:25 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 62
    Message-ID: <21282406.322.1335286285380.JavaMail.geo-discussion-forums@vbfx1>
    References: <jn5paj$arc$1@inews.gazeta.pl> <jn5r0v$6lo$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <9920257.909.1335266208242.JavaMail.geo-discussion-forums@ynjn4>
    <8...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: 46.134.209.94
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1335290023 18290 127.0.0.1 (24 Apr 2012 17:53:43 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Apr 2012 17:53:43 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.134.209.94;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    User-Agent: G2/1.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:570653
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 14:22:21 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > No to co?
    > Tu chodzi tylko o to, żeby uprawdowopodobnić, że dzwoni do mnie bank,
    > przed rozpoczęciem odpowiadania na dość wrażliwe pytania (na które
    > teściowa czy złodziej telefonu i tak nie odpowie)

    Podaj przykład tych "dość wrażliwych" pytań?
    Jak bank dzwoni z oferta to z reguły nie potrzebuja dokładnie identyfikować klienta
    bo dzonia najczesciej wynajete Call Center i nawet nie maja dostepu/podgladu do konta
    osoby do ktorej dzwonia.
    Jak dzwonia tak jak do autora tego postu aby potwierdzic zlozenie wniosku to nie
    widzę równiez problemu aby potwierdzić że sie wniosek złozyło.
    oczywiscie jakies pytania weryfikujace zaddza ale to kwestia "wrazliwości" pytanego.
    Dla niektórych potwierdzenie daty urodzenia, czy potwierdzenie czy sie posiada/nie
    posiada dany produkt to juz "wrazliwe' pytania. Dla mnie np to żaden problem- po co
    popdać w paranoje.

    >
    > KJ
    >
    > --
    > Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    > We may not return the affection of those who like us, but we always respect
    > their good judgement.



    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 14:22:21 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Kris <k...@g...com> writes:
    >
    > > W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 11:22:19 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:
    > >> 2. Po zidentyfikowaniu (-Czy pan x.y? -Tak) i zgodzie na rozmowę w
    > >> danej chwili (-Czy może Pan teraz rozmawiać? -Tak) Bank podaje
    > >> hasło ustalone przez klienta (np. w serwisie internetowym) lub
    > >> inną uzgodnioną z nim informację nt. stanu jego usług.
    > >
    > > I tym sposobem Twoje hasło poznaje teściowa, kolega z pracy, czy osoba która
    skradła Tobie telefon
    > >
    >
    > No to co?
    > Tu chodzi tylko o to, żeby uprawdowopodobnić, że dzwoni do mnie bank,
    > przed rozpoczęciem odpowiadania na dość wrażliwe pytania (na które
    > teściowa czy złodziej telefonu i tak nie odpowie)
    >
    > KJ
    >
    > --
    > Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    > We may not return the affection of those who like us, but we always respect
    > their good judgement.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1