    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH dzwoni z zastrzeżonego...
    Date: Tue, 24 Apr 2012 17:09:54 +0200

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Chyba zadzwonię ze skargą na dezinfolinię.

    No to spędziłem ponad 33 minuty tłumacząc sprawę trzem coraz
    bardziej wygadanym firewallom (czyt. zaporom). Jeśli jest czwarty
    stopień ochrony, to czwarta by pewnie na mnie już krzyczała :-D

    Pani nr 2 oświadczyła, że może mi jeszcze raz wypełnić, usunięty
    już, wniosek przez telefon, ale potem zadzwoni do mnie znowu
    jakiś noname, żeby mnie zweryfikować. Beton, normalnie beton.
    Albo mogę sobie iść do oddziału.

    Pani nr 3 raczyła łaskawie przyjąć skargę na procedurę
    weryfikacji poprzez pytania nonema o dane osobowe inne niż imię i
    nazwisko. Zażyczyłem sobie pisemnej odpowiedzi. Czas oczekiwania
    do 30 dni.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B