  • 1. Data: 2005-06-25 20:57:13
    Temat: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Witam

    Uprzejmie prosze obytych w świecie banku z krakowa, o objaśnienie pytań:

    - czy sezam pracuje cały tydzień, czy w weekendy ma wolne?
    - gdzie mozna zobaczyc załozone blokady?
    - czy możliwe jest, żeby dokonane płatności nie zmniejszały środków
    dostępnych?
    - czy jak mam w zakładce: katy płatnicze - brak, a mam karty to co?
    szukać gdzieś indziej czy tak ma być?

    Pytam, bo: dokonałem dwóch płatności:
    jedna w USA - kwota dostępna zeszła, w historii nie widać. (piątek ok 15.00)
    druga w PL (POS)- kwota zeszła, nie widać.
    trzecia, w PL, (polcard, internetowo) wczoraj, - nie widać w historii i
    nie zmniejszyło środków dostępnych. Płatnośc przyjęta.

    Czy jest jakieś zestawienie błedów i features BPH?

    MZ

  • 2. Data: 2005-06-25 21:10:49
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Żyła napisał:

    > Uprzejmie prosze obytych w świecie banku z krakowa, o objaśnienie pytań:

    Sluze. Uprzejmie.

    > - czy sezam pracuje cały tydzień, czy w weekendy ma wolne?

    Generalnie pracuje kiedy chce i jak chce. Zadnych regul. To w
    szczegolnosci dotyczy powiadomien e-mailami.

    > - gdzie mozna zobaczyc załozone blokady?

    Zapomnij.

    > - czy możliwe jest, żeby dokonane płatności nie zmniejszały środków
    > dostępnych?

    Wszystko jest mozliwe. Ja zrobilem debet placac karta debetowa tylko i
    wylacznie w Polsce. A wszystkie transakcje sa autoryzowane.

    > - czy jak mam w zakładce: katy płatnicze - brak, a mam karty to co?
    > szukać gdzieś indziej czy tak ma być?

    To nie bug, to ficzer.

    > Pytam, bo: dokonałem dwóch płatności:
    > jedna w USA - kwota dostępna zeszła, w historii nie widać. (piątek ok
    > 15.00)

    Nie przejmuj sie, system podobno wie, ale nie wie jak pokazac, ze wie.
    Albo jakos tak. Moze jakis fan BePeHahahahaha sie odezwie i wyjasni.

    > druga w PL (POS)- kwota zeszła, nie widać.

    j.w.

    > trzecia, w PL, (polcard, internetowo) wczoraj, - nie widać w historii i
    > nie zmniejszyło środków dostępnych. Płatnośc przyjęta.

    j.w.

    > Czy jest jakieś zestawienie błedów i features BPH?

    Nie, bo lista bledow bylaby dluzsza niz specyfikacja techniczna systemu.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-06-25 21:41:29
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Marcin Żyła napisał(a):
    > Uprzejmie prosze obytych w świecie banku z krakowa, o objaśnienie pytań:

    Rozwinę trochę brednie Bartola.

    > - czy sezam pracuje cały tydzień, czy w weekendy ma wolne?

    Od poniedziałku do piątku, tak jak masz w umowie.

    > - gdzie mozna zobaczyc załozone blokady?

    Jest tylko kwota ogólna, bez rozbicia na jej składowe (w szczegółach).

    > - czy możliwe jest, żeby dokonane płatności nie zmniejszały środków
    > dostępnych?

    Nie miałem takiego przypadku.

    > - czy jak mam w zakładce: katy płatnicze - brak, a mam karty to co?
    > szukać gdzieś indziej czy tak ma być?

    Karty płatnicze = karty kredytowe (nazwa bardzo myląca).

    > Czy jest jakieś zestawienie błedów i features BPH?

    Nie wiem :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-06-26 09:01:47
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <d9kivp$90m$1@news.dialog.net.pl> Marcin Nowakowski napisal(a):

    > Jest tylko kwota ogólna, bez rozbicia na jej składowe (w szczegółach).

    > Nie miałem takiego przypadku.

    Dopóki transakcja jest nie rozliczona a tylko zablokowana kwota to tak
    bedzie.

    Transakcja jest w blokadach i zmniejsza dostepną kwotę.
    Nie widać jej bo nie ma podglądu blokad (BTW w BZWBK też nie ma)
    Jak przychodzi rozliczenie transakcji to zdejmowana jest blokada i
    transakcja wpada do spisu transakcji (oczywiście z prędkością BPH czyli na
    następny dzień jest dopiero widoczna)

  • 5. Data: 2005-06-26 09:03:21
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <d9kglt$2e$2@nemesis.news.tpi.pl> Marcin Żyła napisal(a):

    > trzecia, w PL, (polcard, internetowo) wczoraj, - nie widać w historii i
    > nie zmniejszyło środków dostępnych. Płatnośc przyjęta.

    weź przelicznik że to co widzisz to jest stan bieżący, ale na dzień lub
    dwa wstecz.

  • 6. Data: 2005-06-26 09:14:49
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Transakcja jest w blokadach i zmniejsza dostepną kwotę.
    > Nie widać jej bo nie ma podglądu blokad (BTW w BZWBK też nie ma)

    no i co z tego że w WBK nie ma??? to tylko źle o nim świadczy
    są banki w ktorych blokade widać od razu (np. mBank i Multi i pewnie jeszcze
    inne) i to do nich trzeba równać

  • 7. Data: 2005-06-26 10:23:10
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <6...@n...onet.pl> m...@p...onet.pl
    napisal(a):

    > no i co z tego że w WBK nie ma??? to tylko źle o nim świadczy
    > są banki w ktorych blokade widać od razu (np. mBank i Multi i pewnie jeszcze
    > inne) i to do nich trzeba równać

    mój dopisek nie był wartościujący - było to suche stwierdzenie faktu

  • 8. Data: 2005-06-26 11:18:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jurek Zielinski napisał(a):
    > Dopóki transakcja jest nie rozliczona a tylko zablokowana kwota to tak
    > bedzie.

    Chyba nie, saldo dostępne się zmniejsza (w każdym razie ja tak mam).

    > Transakcja jest w blokadach i zmniejsza dostepną kwotę.
    > Nie widać jej bo nie ma podglądu blokad (BTW w BZWBK też nie ma)

    Tak, nie ma rozbicia na poszczególne elementy, jest tylko pokazane jako
    suma - mało wygodne.

    > Jak przychodzi rozliczenie transakcji to zdejmowana jest blokada i
    > transakcja wpada do spisu transakcji (oczywiście z prędkością BPH czyli na
    > następny dzień jest dopiero widoczna)

    Jeśli piszesz o karcie kredytowej to tak, ale na ROR jest od razu widoczne.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2005-06-26 18:00:07
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > - czy sezam pracuje cały tydzień, czy w weekendy ma wolne?

    wolne

    > - gdzie mozna zobaczyc załozone blokady?

    w banku

    > - czy możliwe jest, żeby dokonane płatności nie zmniejszały środków
    > dostępnych?

    tak ( ror i kk) sporadycznie ale tak

    > - czy jak mam w zakładce: katy płatnicze - brak, a mam karty to co?
    > szukać gdzieś indziej czy tak ma być?

    tak ma byc, czasem pojawia sie kredyt

> [...]
    > trzecia, w PL, (polcard, internetowo) wczoraj, - nie widać w historii i
    > nie zmniejszyło środków dostępnych. Płatnośc przyjęta.

    Wszystko sie "wyprostuje" w poniedzialek 8.30-10.00

    > Czy jest jakieś zestawienie błedów i features BPH?

    Wlasne doswiadcznia

  • 10. Data: 2005-06-26 20:29:06
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Rozwinę trochę brednie Bartola.

    > Od poniedziałku do piątku, tak jak masz w umowie.

    W której umowie ?

    Pozdrawiam,

    PshemeK