    From: Marcin Żyła <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH czesc 3.. ;-)
    Date: Sat, 25 Jun 2005 22:57:13 +0200

    Witam

    Uprzejmie prosze obytych w świecie banku z krakowa, o objaśnienie pytań:

    - czy sezam pracuje cały tydzień, czy w weekendy ma wolne?
    - gdzie mozna zobaczyc załozone blokady?
    - czy możliwe jest, żeby dokonane płatności nie zmniejszały środków
    dostępnych?
    - czy jak mam w zakładce: katy płatnicze - brak, a mam karty to co?
    szukać gdzieś indziej czy tak ma być?

    Pytam, bo: dokonałem dwóch płatności:
    jedna w USA - kwota dostępna zeszła, w historii nie widać. (piątek ok 15.00)
    druga w PL (POS)- kwota zeszła, nie widać.
    trzecia, w PL, (polcard, internetowo) wczoraj, - nie widać w historii i
    nie zmniejszyło środków dostępnych. Płatnośc przyjęta.

    Czy jest jakieś zestawienie błedów i features BPH?

    MZ