  • Data: 2019-03-29 08:50:20
    Temat: Re: BOŚ wymienia karty płatnicze
    Od: "Piotr W." <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    To pewnie się zmienia w związku z modernizacją bankomatów/oprogramowania etc.
    Ja też zrobiłem próbę. Uszkodził mi się pasek magnetyczny i żaden bankomat
    nie przyjmował karty. Zakupy w hiper za pomocą tej karty dokonywałem bez problemu
    bo terminal korzysta w takim przypadku z chipa. Podłożyłem inną kartę a w momencie
    kiedy bankomat usiłował wciągnąć kartę podłożyłem tą z uszkodzonym paskiem a sprawnym
    chipem.
    Bankomat wciągnął kartę ale oddał z komunikatem błąd odczytu .... tzn. nie skorzystał
    z chipa.
    Po pewnym czasie celowo skasowałem magnesem pasek w innej karcie i te same rezultaty
    w kilku bankomatach
    a zakupy w hiper etc. bez kłopotu.
    I tym samym nie spotkałem bankomatu korzystającego tylko z chipa.

    Pozdrowienia Piotr W.