  • 1. Data: 2005-10-25 21:27:22
    Temat: BOŚ - limit kwoty przelewu
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Oswajam właśnie nowonabyte EkoKonto w BOŚ - próbowałem właśnie przelew
    zrobić na 500,00 PLN i okazuje się, że:

    "Ta operacja przekracza limit jednorazowy dla tego konta.
    Ta operacja przekracza limit dzienny dla tego konta."

    Zszedłem do 5,00 PLN i nadal to samo. Udało mi się wysłać 1,00 PLN (tak,
    słownie jeden złoty). 500 razy wysłać 1,00 PLN to trochę roboty. No i
    koszt niebagatelny, bo 25,00 PLN. Nie wierzę, że podpisałem limit na
    poziomie 1,00 PLN, więc nawet nie sięgam po umowę. Czy ten kolejny
    smaczek po kilku wcześniej przeze mnie opisanych dotyczy tylko mnie, czy
    może to taka ciekawostka ogólnoprzyrodnicza?

    A, i Żona nie ma dostępu do naszego rachunku przez bosbank24 - po prostu
    nie ma zadnych rachunkow na liscie. Ale ma dostep do informacji o
    kredycie. Gdybym ja nie mial dostepu do informacji o kredycie byloby
    prawie sprawiedliwie. Wizyta w oddziale nieunikniona...

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 2. Data: 2005-10-25 22:15:54
    Temat: Re: BOŚ - limit kwoty przelewu
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    --- konrad --- napisał:
> [...]
    >
    > "Ta operacja przekracza limit jednorazowy dla tego konta.
    > Ta operacja przekracza limit dzienny dla tego konta."

    Limity wklepuje Ci pracownik banku do swojego sytemu. Miałem na umowie o
    BOSBank24 wyszczególnione limity na poszczególne kanały dostępu
    (Internet,telefon). Oczywiście przed wpisaniem na umowę pytalo jaki chcę
    ustalić limit, a nie wpisywali jakiegoś swojego /by default/. Tak więc
    musisz się przespacerować do banku. W ogóle zauważyłem, że w BOS-iu to
    na prawie każdą operację potrzebują papierków, chcesz zmienić limit -
    pisz podanie, chcesz to czy tamto - pisz podanie. Żeby to jeszcze mieli
    gotowe formularze do tego. Pamiętam kiedyś załatwiałem jakąś usługę do
    rachunku to kobita podała mi czystą kartkę i mówi: "proszę napisać, że
    chce pan do rachunku to, to i to i podpis z datą".

    K.

  • 3. Data: 2005-10-26 14:13:18
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 10/26/2005 12:15 AM, Krystek wrote:

> [...]
    > rachunku to kobita podała mi czystą kartkę i mówi: "proszę napisać, że
    > chce pan do rachunku to, to i to i podpis z datą".

    Wysokość możliwych limitów, jak się wydaje zależy od stopnia zaufania
    banku do własnego systemu.
    Nie chciałbym być uznany za propagatora DB PBC - ale dało się w nim
    ustawić limity np. 100 tys. na transakcję i 200 tys./dzień bez problemów
    - natomiast śledziłem swego czasu limit CitiGold - i tak mi wyszło, że
    12500,- zł to jest max. Przy poziomie oczekiwanych aktywów, by było
    darmowe - uważam za nieporozumienie.
    W Millenium było chrumkanie, ale 10 czy 20 tys. dało się ustawić - w
    innych bywa różnie, czasem zmiana limitów powoduje chrumkanie.
    W mBanku i Multi ufają bardziej, bo o ile zauważyłem można ile dusza
    zapragnie bez żadnych ograniczeń.

    Pzdr: Witek