  • 1. Data: 2005-10-25 19:25:19
    Temat: inteligo-debet
    Od: "jerry" <j...@o...pl>

    Chciałbym założyć konto inteligo i skorzystać z debetu.
    Proszę o informację jakie faktycznie warunki trzeba spełnić ( jakie potrzebne
    są ruchy na koncie )ażeby uzyskać debet.Czy wystarczy tylko jedna wpłata tak
    jak się reklamują. Czy ktoś to przerabiał.

  • 2. Data: 2005-10-25 20:07:13
    Temat: Re: inteligo-debet
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:04bd.00000870.435e869e@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > są ruchy na koncie )ażeby uzyskać debet.Czy wystarczy
    > tylko jedna wpłata tak
    > jak się reklamują. Czy ktoś to przerabiał.

    I to nie jeden... Google świadkiem.

    Amnesiak

  • 3. Data: 2005-10-25 21:11:21
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Jeśli będziesz miał miesięczne wpłaty do 500 zł to nie dostaniesz żadnego
    debetu.

  • 4. Data: 2005-10-26 21:41:04
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Amnesiak napisał(a):
    > Użytkownik "jerry" <j...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:04bd.00000870.435e869e@newsgate.onet.pl...

    > I to nie jeden... Google świadkiem.
    >
    > Amnesiak

    Jedna wpłata wystarczy. Jam świadkiem. Ale nikt nie mówi, że to jedyny
    warunek. Kiedy wypełniasz wniosek (wiem, że możesz nawet do tego nie
    dotrzeć, jeżeli np. wpłata będzie za mała, albo dokonasz jej np. miesiąc
    po otwarciu konta, albo jesteś np. za młody, lub masz niewłaściwy numer
    buta :) ) podajesz dane o zatrudnieniu, statusie mieszkaniowym, czy
    stosunku do służby wojskowej. Oczywiście jeżeli wpiszesz, że zarabiasz
    20 tys. miesięcznie, a na konto wpływa tylko stypendium w wysokości
    powiedzmy 300 pln, to nie dostaniesz debetu. Wynika to z tego, że jedyną
    weryfikacją jest głupi system działający wg określonego algorytmu, a nie
    człowiek, który w razie wątpliwości mógłby poprosić Cię o dodatkowe
    dokumenty. Jeżeli jednak przynajmniej raz na jakiś czas wpływa
    przynajmniej z 1000 - 2000, to myślę, że można oczekiwać przyznania debetu.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 5. Data: 2005-10-28 15:06:49
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Jeżeli jednak przynajmniej raz na jakiś czas wpływa
    > przynajmniej z 1000 - 2000, to myślę, że można oczekiwać przyznania debetu.

    ... w wysokosci 200zl ;-)

  • 6. Data: 2005-10-31 11:33:53
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > ... w wysokosci 200zl ;-)

    Mam 640 PLN miesiecznie i 300 PLN debetu, ale cos im sie zmienilo i mi go
    zabrali

    Leszek :-)

  • 7. Data: 2005-11-02 00:17:39
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    LECH DUBROWSKI napisał(a):

    > Mam 640 PLN miesiecznie i 300 PLN debetu, ale cos im sie zmienilo i mi go
    > zabrali
    >
    > Leszek :-)

    IMHO zabierają albo jeśli nie spłacasz (ale to rażąco nie spłacasz ;) ),
    albo jeśli na Twoim koncie pojawiło się np. zajęcie komornicze. Inną
    sprawą jest to, że jeżeli miałem przyznany debet 500 zł i chciałem go
    zmniejszyć do 450 zł (a przypomnę, że minimalna zmiana wynosi 5) to
    serwis stwierdzał, że mogę zmniejszyć do 300 :0