  • 1. Data: 2005-10-25 21:44:56
    Temat: [Kredyt Hipoteczny] Fortis Bank
    Od: "....:: Mach ::...." <m...@g...pl>

    Kupuje mieszkanie na rynku wtornym
    - oprocentowanie duzo nizsze od konkurencji (nie zalezne od wkaldu wlasnego)
    - prowizja 0
    -mozliwosc przeznaczenia do 25% kredytu na dowolny cel konsumpcyjny

    i jeszcze kilka

    wogole za pieknie mi to wyglada....

    Ktos wie, gdzie jest hak??

    Pozdr
    Zakrecony ofertami
    Nie ufajacy Openfajansom i innym handlowcom

    Mach

  • 2. Data: 2005-10-26 10:01:47
    Temat: Re: [Kredyt Hipoteczny] Fortis Bank
    Od: xavier <x...@i...net.pl>

    ....:: Mach ::.... wrote:
> [...]
    > - prowizja 0
    > -mozliwosc przeznaczenia do 25% kredytu na dowolny cel konsumpcyjny

    witam,

    wlasnie tez sie mocno zastanawiam nad kredytem w tym banku, dosc
    konkurencyjny, ale jak ktos wyzej zacytowal umowe :

    "Na wypadek nadzwyczajnej zmiany sytuacji społeczno-politycznej,
    względnie ekonomicznej Szwajcarii, mającej istotny wpływ na ocenę ryzyka
    związanego z walutą CHF, Bank zastrzega możliwość zmiany waluty na PLN
    lub inna walutę wymienialną, w której udziela kredytowania zgodnie z
    aktualną ofertą."

    troche dziwny to zapis, i gdyby nie on to bym sie zdecydowal, a tak sie
    zastanawiam, kurcze

    --
    pozdrawiam

    xavier

  • 3. Data: 2005-10-26 10:58:41
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    xavier napisał(a):

    > troche dziwny to zapis, i gdyby nie on to bym sie zdecydowal, a tak sie
    > zastanawiam, kurcze

    przeciez to jest zapis na wypadek wojny :)

    --
    Konrad