  • 1. Data: 2005-10-25 21:00:30
    Temat: Porownanie bankow internetowych pod katem wymagan.
    Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl>

    Czesc,

    Szukalem troche w googlach i znalazlem wiele zestawien e-kont,
    ale wszedzie podaja oferowane uslugi, oprocentowania itp.
    A mnie interesuje porownanie techniczne - jakie wlasciwosci
    przegladarek wykorzystuja. Lubie mocno powylaczac rozne
    zbedne bajery w przegladarce i chcialbym zorientowac sie
    ktore u mnie nie zadzialaja.

    --
    Krzysiek Rudnik

  • 2. Data: 2005-10-25 21:29:49
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Krzysztof Rudnik napisał(a):

> [...]
    > przegladarek wykorzystuja. Lubie mocno powylaczac rozne
    > zbedne bajery w przegladarce i chcialbym zorientowac sie

    a co konkretnie chcesz wyłączać? popróbuj na wersjach demo.

    --
    Konrad

  • 3. Data: 2005-10-25 23:06:58
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Tue, 25 Oct 2005 23:29:49 +0200, na pl.biznes.banki, --- konrad ---
    napisał(a):

    > a co konkretnie chcesz wyłączać? popróbuj na wersjach demo.

    Wersje demo to najczęściej (wyłącznie?) statyczne strony które pokazują
    tylko jak system wygląda i jaką ma funkcjonalność a nie jak działa. Żadnych
    ustawień przeglądarki na tym nie sprawdzisz.

    pzdr
    konlin

  • 4. Data: 2005-10-26 06:54:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2005 23:00:30 +0200,
    osoba podpisana: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl>
    napisała:
> [...]
    > A mnie interesuje porownanie techniczne - jakie wlasciwosci
    > przegladarek wykorzystuja. Lubie mocno powylaczac rozne
    1. SSl - chyba wszystkie, ale niektóre (BZWBK na przykład) v3, i na
    słabszym nie pójdą
    2. Javascript - BZWBK,mbank,multi(?), nie wiem czy inteligo
    3. Java - ING

    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 5. Data: 2005-10-26 07:57:42
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Konlin napisał(a):

    > Wersje demo to najczęściej (wyłącznie?) statyczne strony które pokazują
    > tylko jak system wygląda i jaką ma funkcjonalność a nie jak działa. Żadnych
    > ustawień przeglądarki na tym nie sprawdzisz.

    rzeczywiscie. sprawdzilem Inteligo i mBank i stanowczo sa to statyczne
    strony - a zylem w naiwnym przeswiadczeniu, ze maja jakiegos uzytkownika
    demo, ktorego udostepniaja :). jak sie zastanawiam teraz, to chyba nie
    znajdzie sie taki bank, ktory daje dostep do serwisu transakcyjnego -
    ile klopotu byloby chocby tylko z ignorowaniem przez system wszelkich
    operacji wykonywanych na demonstracyjnym koncie.

    pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 6. Data: 2005-10-26 10:57:40
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 25 Oct 2005 23:00:30 +0200, w <435e9698$0$5424$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> napisał(-a):

    > Lubie mocno powylaczac rozne
    > zbedne bajery w przegladarce i chcialbym zorientowac sie
    > ktore u mnie nie zadzialaja.

    Tzn. jakie? Żaden bank nie ma strony we flashu :)
    A ciacha, SSL, Java czy Javascript to już raczej standard.