    From: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BOŚ - limit kwoty przelewu
    Date: Tue, 25 Oct 2005 23:27:22 +0200

    Oswajam właśnie nowonabyte EkoKonto w BOŚ - próbowałem właśnie przelew
    zrobić na 500,00 PLN i okazuje się, że:

    "Ta operacja przekracza limit jednorazowy dla tego konta.
    Ta operacja przekracza limit dzienny dla tego konta."

    Zszedłem do 5,00 PLN i nadal to samo. Udało mi się wysłać 1,00 PLN (tak,
    słownie jeden złoty). 500 razy wysłać 1,00 PLN to trochę roboty. No i
    koszt niebagatelny, bo 25,00 PLN. Nie wierzę, że podpisałem limit na
    poziomie 1,00 PLN, więc nawet nie sięgam po umowę. Czy ten kolejny
    smaczek po kilku wcześniej przeze mnie opisanych dotyczy tylko mnie, czy
    może to taka ciekawostka ogólnoprzyrodnicza?

    A, i Żona nie ma dostępu do naszego rachunku przez bosbank24 - po prostu
    nie ma zadnych rachunkow na liscie. Ale ma dostep do informacji o
    kredycie. Gdybym ja nie mial dostepu do informacji o kredycie byloby
    prawie sprawiedliwie. Wizyta w oddziale nieunikniona...

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad