  • 21. Data: 2005-02-23 18:39:05
    Temat: Re: BIK przegrał w Sądzie
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-02-23 19:31:
    [...]

    > powodu, zeby dobrzy dluznicy masowo chcieli sie wypisywac z BIKu, a Ty?
    Nie wiem czy masowo, ale jestem w stanie sobie wyobrazić chęć
    wykreślenia np. informacji o swoich zamkniętych KK, przynajmniej przy
    tym poziomie szczegółowości który widziałem, na swój temat...
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 22. Data: 2005-02-23 18:46:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Nie wiem czy masowo, ale jestem w stanie sobie wyobrazić chęć
    > wykreślenia np. informacji o swoich zamkniętych KK, przynajmniej przy
    > tym poziomie szczegółowości który widziałem, na swój temat...

    No a ja wiem, ze masowo ludziom sie nie bedzie chcialo ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 23. Data: 2005-02-23 18:49:03
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2005 16:39:47 +0100, Adam Płaszczyca naskrobał(a):

    > Kłopot polega na tym, że BIK nie przechowuje informacji o dobrych
    > kredytach.

    co to za bzdura?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 24. Data: 2005-02-23 18:53:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2005 14:03:56 +0100, Marcin Kasperski naskrobał(a):

    > Jeśli jakiś bank uważa spłacenie poprzedniego kredytu za powód do
    > obniżenia marży (he, he, jest jakiś taki, przykład proszę...), to może
    > po prostu zaoferować taką opcję klientom, którzy przytaszczą
    > np. kwitek z banku który dawał kredyt informujący o tym że jest on
    > spłacony.

    ROFL co za gość :D problem polega na tym że jeżeli nie moża przetwarzać
    danych po spłaceniu zobowiązania to jakim cudem bank ci wystawi
    zaświadczenie po skasowaniu danych? :D
    Pomijam fakt gonienia po 4 bankachpo zaświadczenia i zapłaty 4x 25 zł za
    świstek papieru.

  • 25. Data: 2005-02-23 18:59:22
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Moze odwolywac jak splacicl wszystko w terminie itp.

    a w innych przypadkach nie może, bo...?

    KG

  • 26. Data: 2005-02-23 19:50:12
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Na tym sie skonczy - ale co z tymi 9 mln wpisow?

    Będzie 9 mln procesów :)

    Darek

  • 27. Data: 2005-02-23 19:52:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-23 16:39, Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Kłopot polega na tym, że BIK nie przechowuje informacji o dobrych
    > kredytach.

    Skąd te rewelacje?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 28. Data: 2005-02-23 19:53:12
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > widzisz różnicę między regulaminem a prawem? jak z jego dostępnością?

    kady regulamin ma działać zgodnie z prawem

    z dostępnością prawa czy regulaminu??

    Darek

  • 29. Data: 2005-02-23 19:59:34
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Darek napisał(a):
    > kady regulamin ma działać zgodnie z prawem

    tak, tylko co innego jasne zasady uregulowane w przepisach, a co innego
    wewnętrzny regulamin

    > z dostępnością prawa czy regulaminu??

    a jak myślisz?

    KG

  • 30. Data: 2005-02-23 20:26:27
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    napisał w wiadomości news:cvii6b$9lk$1@news.onet.pl...

    > Moze odwolywac jak splacicl wszystko w terminie itp.

    No. Itp. czyli jak nie splacil w terminie ale splacil po terminie.

    > Ale pozostanie w bazie bedzie w jego interesie,

    Teoretycznie bedzie w interesie. Jakby historia kredytowa miala w tym kraju
    porownywalne znaczenie jak w usa, zapewne bylo by w interesie.

    > Rozni sie to tym, ze teraz jakbym nawet nie chcial byc wykreslony - to
    > mnie wykresla. A w nowej sytuacji bedzie odwrotnie. No i nie widze powodu,
    > zeby dobrzy dluznicy masowo chcieli sie wypisywac z BIKu, a Ty?

    Dobrym dluznikom bedzie to najprawdopodobniej w obecnym stanie rzeczy
    obojetne. Pomijajac ten niewielki odsetek dluznikow, ktorzy beda sie chcieli
    wykreslic dla zabawy. Albo na przyklad z zasady nie lubia udostepniac swoich
    danych osobowych itp.

    Ogolnie to mam wrazenie, ze inteligentnych niesolidnych dluznikow, to przy
    pomocy instytucji typu BIK sie nie wylapie. Wylapie sie przypadkowe osoby,
    ktore sa tam czesto przypadkowo, lub za jakies smieszne zaleglosci, typu 15
    złotych i dwanascie groszy, wzglednie oszustow glupich, ktorych i tak by sie
    w duzej czesci wylapalo w trakcie trwania procedury przyznawania kredytu.
    Nie mam w sumie zdania na temat istnienia podobnych instytucji jak BIK, moze
    to i dobrze ze istnieja. Ale nie sadze aby w istotny sposob podnosily
    bezpieczenstwo bankow.

    marekz