  • 31. Data: 2004-05-14 14:42:13
    Temat: Re: BIK - nieprawdziwe dane z DB
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Karolina Godyn wrote:

    > Wolny wniosek, może by tak jakiś okólnik dla pracowników wydać z
    > wyjaśnieniem czym jest pełnomocnik a czym współwłaściciel.
    > Wyjaśniając, bank oczywiście przyznał się do błędu, zwalając wszystko
    > na system informatyczny.

    To chyba niewiele pomoże. Już rok temu ktoś na pbb się skarżył na takie samo
    postępowanie.
    Ten typ tak ma chyba na stałe.

    Bogdan B.

  • 32. Data: 2004-05-14 15:00:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 14 May 2004 16:42:13 +0200, "Bogdan B." <b...@h...pl>
    wrote:

    >To chyba niewiele pomoże. Już rok temu ktoś na pbb się skarżył na takie samo
    >postępowanie.
    >Ten typ tak ma chyba na stałe.

    To ten sam ktoś :)

    Tym razem chyba jednak się skończy w sądzie. Jak oceniacie szanse?
    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2004-05-14 22:24:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 9 May 2004 10:49:21 +0200, "Bogdan B." <b...@h...pl>
    wrote:

    >Czytałem te zdumiewające posty p. Nawiązki i myślałem: "skąd się tacy biorą
    >?!".
    >No to teraz wiem skąd :-)

    Czy czasem 'Nawiązka' to nie jest pseudonim pani Agnieszki
    Zapalskiej-Furman? Jeśli tak, to piekny pokaz niekompetencji na
    szczeblu kierowniczym Pani dała. Jesli nie, to takowyż sam pokaz tylko
    na niższym szczeblu.
    --