  • 11. Data: 2011-12-15 20:19:23
    Temat: Re: BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Anna Kozłowska napisał(a):

    > Od początku istnienia BGŻ Optima informowaliśmy, że lokaty jednodniowe maja
    > gwarantowane oprocentowanie nominalne 6,48 proc. do końca kwietnia 2012r., co
    > się nie zmienia. Dziś informujemy jedynie, że można je zakładać do 20 grudnia
    > (dla nowych klientów) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

    Wycofywanie sięze sztandarowego produktu po kilku tygodniach? To jest
    niestety żałosne.
    Jeśli pozostała oferta Optimy pozostanie taka jak jest to po od maja
    2012 przygotujcie większą ekipę do obsługi zamykanych kont.

    PG

  • 12. Data: 2011-12-15 20:42:14
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    mx napisał(a):

    > Same plusy:
    > 1. Po zakończeniu 100-dniówek w Aliorze.
    > 2. Wyzwoli nas z konieczności operowania upierdliwym tokenem.
    > 3. Nie musimy kupować wiertarek.
    > 4. Bliski jest czas gdy z rozkoszą przyp..... w ten digi-digi młotkien.
    >
    > Anka, to koniec 1-dniówek czy gorszy %?

    nie ma chyba oplaty za niezwrocenie digi-digi po zamknieciu konta?
    jesli tak, to ja z checia zrealizuje punkt nr 4, aby zemscic sie za me
    bole podczas korzystania z tego badziewia :)

  • 13. Data: 2011-12-15 20:55:12
    Od: michalp <m...@i...pl>

> [...]
    > Jeśli pozostała oferta Optimy pozostanie taka jak jest to po od maja
    > 2012 przygotujcie większą ekipę do obsługi zamykanych kont.

    W pełni się pod tym podpisuję - właśne ta lokata była reklamowana, to
    było najbardziej zachęcające, i likwidacja tego produktu oznacza, że
    BGŻ wcale nie będzie pierwszym bankiem do oszczędzania, bo oferty
    Getinu i klonów będą po prostu lepsze. I tutaj po kwietniu pieniądze
    wrócą.

    Chyba, że BGŻ jest na sprzedaż i pozyskuje kapitał tak, jak robił to
    na przykład Alior wprowadzając lokatę 100 dniową i obecnie nie
    oferując nic nowego.

    Michał

  • 14. Data: 2011-12-15 22:29:12
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jcd5oj$qbr$1@inews.gazeta.pl...

    > Od początku istnienia BGŻ Optima informowaliśmy, że lokaty jednodniowe
    > maja
    > gwarantowane oprocentowanie nominalne 6,48 proc. do końca kwietnia 2012r.,
    > co

    Ja czekam na oprocentowanie 6,66 :D

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-12-15 22:31:02
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 15 Gru, 17:03, " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Jeśli ktoś jakiś czas temu założył konto, dostał PIN i ustrojstwo, nie
    >korzystał jeszcze z konta (nie zakładał lokat) to pod którą grupę
    >podpada ?

    Pod maruderów ;P

  • 16. Data: 2011-12-16 08:52:15
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    wrote:

> [...]
    > się nie zmienia. Dziś informujemy jedynie, że można je zakładać do 20 grudnia
    > (dla nowych klientów) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

    Czy otrzymując PIN do Digipassa 21-ego grudnia jestem już "nowym"
    klientem czy jeszcze "starym"?

  • 17. Data: 2011-12-16 09:22:41
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>

    Clegan <c...@g...com> napisał(a):

    > niowe maja
    > r., co
    > =E6 do 20 grudnia
    >
    > Je=B6li kto=B6 jaki=B6 czas temu za=B3o=BFy=B3 konto, dosta=B3 PIN i ustroj=
    > stwo, nie
    > korzysta=B3 jeszcze z konta (nie zak=B3ada=B3 lokat) to pod kt=F3r=B1 grup=
    > =EA
    > podpada ?

    Witam,

    lokata jednodniowa BGŻOptima dostępna będzie dla nowych klientów do 20
    grudnia. Ci którzy otworzą konto oszczędnościowe przed 20 grudnia (jak Pan),
    będą mogli założyć lokaty jednodniowe do 28 grudnia. Jeśli więc utworzy Pan
    lokaty jednodniowe przed tym terminem z opcją odnawiania, to będzie Pan mógł
    oszczędzać do końca kwietnia 2012 r. i otrzymywać nominalne oprocentowanie w
    wysokości 6,48 proc. w skali roku do końca kwietnia 2012 roku.

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,
    Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 18. Data: 2011-12-16 09:23:45
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>

    michalp <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > oprocentowanie 6.48 jest promocyjne i mo=BFliwo=B6=E6 zak=B3adania lokat je=
    > st
    > do takiego a nie innego dnia. Domy=B6lam si=EA jednak, =BFe zainteresowanie
    > bankiem by=B3o tak du=BFe, =BFe depozyt=F3w przyby=B3o, a oferta kredytowa
    > dopiero rusza. I istnieje niebezpiecze=F1stwo, =BFe bank b=EAdzie po prostu
    > mia=B3 za du=BFo got=F3wki, za kt=F3r=B1 za du=BFo musi p=B3aci=E6.
    >
    > Szkoda,
    >
    > Jestem rozczarowany, i z niepokojem czekam, czego dowiemy si=EA na

    Witam,

    Jeżeli ma Pan już założone konto oszczędnościowe w BGŻOptima i utworzy Pan
    odnawialne jednodniowe lokaty, to może Pan oszczędzać na takich samych
    zasadach, jak teraz, do końca kwietnia.

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,
    Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 19. Data: 2011-12-16 09:25:12
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 16 Gru, 09:52, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    > Czy otrzymując PIN do Digipassa 21-ego grudnia jestem już "nowym"
    > klientem czy jeszcze "starym"?

    Zresztą przekonam się sam.
    PS Spore zainteresowanie ofertą Optimy dowodzi, że jest
    zapotrzebowanie na tego typu produkty. Nie chce mi się wierzyć, że
    inne banki nie podejmą tematu. A nawet 28-ego lutego świat się nie
    kończy. Coś interesującego na pewno się pokaże

  • 20. Data: 2011-12-16 10:22:35
    Od: michalp <m...@i...pl>

> [...]
    > inne banki nie podejmą tematu. A nawet 28-ego lutego świat się nie
    > kończy. Coś interesującego na pewno się pokaże- Ukryj cytowany tekst -

    Podejmą, to pewne - tyle, że w dół. Myślę, że także getin zjedzie z
    ośmiu procent do poziomów sprzed kilkunastu dni, bo Optima nie będzie
    już atrakcyjnym miejscem do lokowania oszczędności. Obym się pomylił.

    Pieniądze lubią SPOKOJNIE pracować, a na razie Optima tego swoim
    klientom nie daje.

    Tyle ode mnie i już koniec komentowania z mojej strony.

    Michał