  • 1. Data: 2011-12-14 22:02:05
    Temat: mbank zabral i oddal... podwojnie
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Tak sie sklada, ze niby awaria i pobrali nieslusznie oplate za karty
    debetowe w mbanku. Zlozylem reklamacje (chociaz niby mieli zwrocic
    automatycznie, ale wolalem nie ryzykowac). Wczoraj kilka minut po
    zlozeniu reklamacji mam wplyw z tytulem "RĘCZNE UZNANIE, nr reklamacji
    ZWROT" na 4 zl. Teraz pewnie zwrocili wszystkim automatycznie i mam 2x
    ZWROT OPłATY ZA UżYWANIE KARTY, tez lacznie 4 zl. I co, mam zlozyc
    reklamacje, ze oddali za duzo?

  • 2. Data: 2011-12-14 22:05:13
    Temat: Re: mbank zabral i oddal... podwojnie
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    neoniusz wrote:

> [...]
    > automatycznie i mam 2x ZWROT OPłATY ZA UżYWANIE KARTY, tez lacznie 4
    > zl. I co, mam zlozyc reklamacje, ze oddali za duzo?

    Sami sobie wezma jak sie wreszcie dolicza.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2011-12-14 22:06:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.12.2011 23:05, Rafał Grzelak pisze:

    > Sami sobie wezma jak sie wreszcie dolicza.

    Chyba zwrocili wszystkim, ktorym w ogole w tym miesiacu pobrali, bo brat
    uzywa tej karty tylko w bankomacie i placi co miesiac 2 zl za uzywanie,
    a jemu tez zwrocili.

  • 4. Data: 2011-12-14 22:12:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    [..]

    > Chyba zwrocili wszystkim, ktorym w ogole w tym miesiacu pobrali, bo
    > brat uzywa tej karty tylko w bankomacie i placi co miesiac 2 zl za
    > uzywanie, a jemu tez zwrocili.

    LOL :)
    KJ (któremu ani nie pobrali, ani nie zwrócili)

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 5. Data: 2011-12-14 22:30:56
    Od: SERG <m...@g...com>

    > LOL :)
    > KJ (któremu ani nie pobrali, ani nie zwrócili)

    Mi też nie pobrali i niestety też nic nie zwrócili :)

  • 6. Data: 2011-12-14 22:55:06
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "SERG" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mi też nie pobrali i niestety też nic nie zwrócili :)

    Ani mnie - poza tym skasowalem karte 2 dni temu :D
    Zostala jeszcze "zlota rybka" ale do wigilii juz niedaleko :}

  • 7. Data: 2011-12-14 22:59:12
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    neoniusz napisał(a):
> [...]
    > ZWROT" na 4 zl. Teraz pewnie zwrocili wszystkim automatycznie i mam 2x
    > ZWROT OPłATY ZA UżYWANIE KARTY, tez lacznie 4 zl. I co, mam zlozyc

    dostales moje pieniadze! :D
    bo mi zabrali 2x2 zl za dwie karty a oddali tylko za jedna.
    wisisz mi 2 zlote :P

  • 8. Data: 2011-12-14 23:12:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.12.2011 23:59, Piotr Gralak pisze:

    > dostales moje pieniadze! :D
    > bo mi zabrali 2x2 zl za dwie karty a oddali tylko za jedna.
    > wisisz mi 2 zlote :P

    Dobra, a komu wisze kolejne 2? ;)

  • 9. Data: 2011-12-15 06:27:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 14 Dec 2011 23:06:39 +0100, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >Chyba zwrocili wszystkim, ktorym w ogole w tym miesiacu pobrali, bo brat
    >uzywa tej karty tylko w bankomacie i placi co miesiac 2 zl za uzywanie,
    >a jemu tez zwrocili.
    Ja dostalem zwrot dzisiaj.

    WAM

  • 10. Data: 2011-12-15 13:49:16
    Od: neoniusz <k...@g...com>

    On 14 Gru, 23:02, neoniusz <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > ZWROT" na 4 zl. Teraz pewnie zwrocili wszystkim automatycznie i mam 2x
    > ZWROT OPłATY ZA UżYWANIE KARTY, tez lacznie 4 zl. I co, mam zlozyc

    Przy okazji zmiany daty zakonczenia cyklu zapytalem dzis infolinie o
    te dodatkowe pieniadze. Opiekunka zlozyla jakas dyspozycje-zapytanie
    co z tymi pieniedzmi. Wlasnie otrzymalem odpowiedz. mBank nie chce z
    powrotem tych 4 zl - zwrocili mi 2x 4 zl, czyli dostalem 4 zl gratis w
    imie "zachowania dobrych stosunkow". Ciekawe ilu osobom tak zrobili i
    czy nie szkoda im kasy na to...