  • 1. Data: 2011-12-15 09:14:17
    Temat: BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
    Od: luc <b...@g...net>

    Każdy (prawie) z grupy ma swój wątek o Optimie, to założę i ja ;-)

    BGŻ nałapało już wystarczającą liczbę klientów i ich kasy, bo piszą:

    "Witamy serdecznie!

    Dziękujemy Ci za zainteresowanie i chęć oszczędzania z BGŻOptima.

    Uprzejmie informujemy, że możliwość założenia nowej Lokaty dziennej z
    oprocentowaniem 6,48% będzie dostępna w systemie transakcyjnym
    bankowości elektronicznej BGŻOptima
    do dnia 28 grudnia 2011.

    Jednocześnie potwierdzamy że gwarantujemy oprocentowanie nominalne
    6,48% do 30 kwietnia 2012 roku dla wszystkich Lokat dziennych, które
    zostały założone w tym czasie, czyli do 28 grudnia bieżącego roku.

    Życzymy udanego oszczędzania i stabilnych zysków!
    Zespół BGŻOptima"

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2011-12-15 10:27:52
    Temat: Re: BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Jednocześnie potwierdzamy że gwarantujemy oprocentowanie nominalne
    > 6,48% do 30 kwietnia 2012 roku dla wszystkich Lokat dziennych, które
    > zostały założone w tym czasie, czyli do 28 grudnia bieżącego roku.

    nowe konto da się założyć z tym oprocentowaniem
    dziś bratu zakładałem

    erator/

  • 3. Data: 2011-12-15 11:03:54
    Od: luc <b...@g...net>

    On 15 Gru, 11:27, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w
    wiadomościnews:d5587279-1043-4cb8-adea-ad2451538067@
    da3g2000vbb.googlegroups.com...

    > nowe konto da się założyć z tym oprocentowaniem
    > dziś bratu zakładałem

    Za:
    http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/defaul
    t.aspx
    -----
    Do kiedy będzie dostępna lokata dzienna?

    Tylko do 20 grudnia 2011 r. będzie istniała możliwość składania na
    etapie wniosku o otwarcie Konta Indywidualnego BGŻOptima dyspozycji
    otwarcia lokat dziennych.

    Tylko do 28 grudnia 2011 r. możliwe będzie zakładanie lokat dziennych
    w systemie transakcyjnym BGŻOptima, do czego wymagane jest
    dysponowanie przez klienta aktywnym Digipassem.
    -----

    Złożyliście wnioski na pełne 108k PLN? Bo jeśli nie, to pytanie, czy
    digipass + PIN zdążą dotrzeć przed 28?

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 4. Data: 2011-12-15 12:17:16
    Od: michalp <m...@i...pl>

    A więc wielki minus dla banku, który bardzo szybko zmienia reguły gry.
    Zasadne staje się pytanie - co chciał osiągnąć BGŻ otwierając Optimę?

    Michał

  • 5. Data: 2011-12-15 16:03:32
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>

    michalp <m...@i...pl> napisał(a):

    > A wi=EAc wielki minus dla banku, kt=F3ry bardzo szybko zmienia regu=B3y gry=
    > ..
    > Zasadne staje si=EA pytanie - co chcia=B3 osi=B1gn=B1=E6 BG=AF otwieraj=B1c=
    > Optim=EA?
    >
    > Micha=B3

    Witam serdecznie,

    Od początku istnienia BGŻ Optima informowaliśmy, że lokaty jednodniowe maja
    gwarantowane oprocentowanie nominalne 6,48 proc. do końca kwietnia 2012r., co
    się nie zmienia. Dziś informujemy jedynie, że można je zakładać do 20 grudnia
    (dla nowych klientów) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,
    Zespół prasowy BGŻOptima

  • 6. Data: 2011-12-15 16:15:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > się nie zmienia. Dziś informujemy jedynie, że można je zakładać do 20 grudnia
    > (dla nowych klientów) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

    oki, dzięki za wyjaśnienie, fajnie że ktoś z zespołu prasowego czyta pbb ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-12-15 18:07:58
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 15 Gru, 17:03, " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    > się nie zmienia. Dziś informujemy jedynie, że można je zakładać do 20 grudnia
    > (dla nowych klientów) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

    Jeśli ktoś jakiś czas temu założył konto, dostał PIN i ustrojstwo, nie
    korzystał jeszcze z konta (nie zakładał lokat) to pod którą grupę
    podpada ?

  • 8. Data: 2011-12-15 18:46:09
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >do dnia 28 grudnia 2011.

    Same plusy:
    1. Po zakończeniu 100-dniówek w Aliorze.
    2. Wyzwoli nas z konieczności operowania upierdliwym tokenem.
    3. Nie musimy kupować wiertarek.
    4. Bliski jest czas gdy z rozkoszą przyp..... w ten digi-digi młotkien.

    Anka, to koniec 1-dniówek czy gorszy %?

  • 9. Data: 2011-12-15 18:57:45
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    dont worry, wlasnie getin i open przychodza z odsieczą

  • 10. Data: 2011-12-15 19:14:47
    Od: michalp <m...@i...pl>

    > Dziś informujemy jedynie, że można je zakładać do 20 grudnia
    > (dla nowych klientów) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

    To tak, jakby napisać, że kto ma Digipassa ten może się logować, ale
    od 20 grudnia nie będą widoczne rachunki.

    Ja czuje się - napiszę wprost - oszukany. Bo zakładałem to konto z
    myślą, że do końca kwietnia będe mógł korzystać z jednodniowego
    oprocentowania na 6.48. Teraz okazuje się, że nie, i to po kilku
    tygodniach działania. Miała to być platforma nr 1 dla oszczędzających,
    a okazało się, że pozostali gracze za chwilę przejmą ten rynek. Skoro
    likwidujecie możliwość zakładania lokat po 6.48, to nie spodziewam się
    bowiem korzystniejszej oferty.

    Czuję się oszukany, ponieważ powinni Państwo napisać od razu, że
    oprocentowanie 6.48 jest promocyjne i możliwość zakładania lokat jest
    do takiego a nie innego dnia. Domyślam się jednak, że zainteresowanie
    bankiem było tak duże, że depozytów przybyło, a oferta kredytowa
    dopiero rusza. I istnieje niebezpieczeństwo, że bank będzie po prostu
    miał za dużo gotówki, za którą za dużo musi płacić.

    Szkoda,

    Jestem rozczarowany, i z niepokojem czekam, czego dowiemy się na
    przykład na początku stycznia.

    Michał