  • 1. Data: 2011-12-14 18:01:07
    Temat: lokaty idea bank 10%
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Witam,
    Posiadam standardowe lokaty w Idea Bank.
    Wczoraj dzwonil do mnie konsultant, ze moze podniesc oprocentowanie do 10%,
    ale dopiero po osobistym spotkaniu.
    Czy ktos wie o co chodzi? Wstepnie umowilem sie na jutro, ale w sumie to nie
    bardzo mam czas na gadanie o niczym.
    Warto?
    Pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2011-12-14 18:20:16
    Temat: Re: lokaty idea bank 10%
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-14 19:01, adam pisze:
> [...]
    > Czy ktos wie o co chodzi? Wstepnie umowilem sie na jutro, ale w sumie to
    > nie bardzo mam czas na gadanie o niczym.

    Przeszukaj grupę w groups.google.pl na hasło "konsultant" :)
    Chodzi o naciągnięcie Cię na nieatrakcyjne produkty długoterminowe.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 3. Data: 2011-12-14 18:34:06
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktos wie o co chodzi? Wstepnie umowilem sie na jutro, ale w sumie to
    > nie bardzo mam czas na gadanie o niczym.

    Byłem na spotkaniu z takim doradcą (Open Finance), zaproponowali mi wtedy
    (pod koniec listopada) lokatę na 2 miesiące na 8,5% plus próbowali wcisnąc
    jakieś inne produkty. Sam musisz ocenic czy Ci się opłaca czy nie

  • 4. Data: 2011-12-14 19:39:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" jcao91$m19$...@i...gazeta.pl

    > Warto?

    Warto -- choćby po to, aby wiedzieć w przyszłości, że nie warto. ;)

    IMO gadka ma być prosta -- tak lub nie. :)
    Dają 10% -- brać i tyle. Nie ma o czym gadać. :)
    Jak już dziś pisałem -- dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.

    -=-

    Mnie kiedyś zaprosili w OP. Długo gadali i nic nie uzyskałem. :)
    (nic poza informacją, że w przyszłości nie warto; jak
    z wirusem -- raz chorujesz i uodparniasz się na resztę życia)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-12-14 21:52:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Czy ktos wie o co chodzi? Wstepnie umowilem sie na jutro, ale w sumie to
    > nie bardzo mam czas na gadanie o niczym.

    możesz dostać nawet i 20% na lokacie, ale warunkiem jest oszczędzanie w
    programie systematycznego oszczędzania (jest kilka do wyboru);

    czy to rozwiązanie jest atrakcyjne czy nie to już zależy od konkretnego
    przypadku, mam takie PSO i nie narzekam ;-)

    ps
    jeżeli nie chcesz iść na spotkanie, ale chciałbyś dowiedzieć się więcej
    to napisz na priva: robert.sierant(at)homebroker.pl - wyjaśnię dokładnie
    o co biega i zrobię symulację oprocentowania (gdybyś był zainteresowany)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-12-15 12:36:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" jcb5qq$j64$...@n...icpnet.pl

    > czy to rozwiązanie jest atrakcyjne czy nie to już zależy od konkretnego przypadku,
    mam takie PSO i nie narzekam ;-)

    Mnie doradca OP mówił, że ma ,,produkty'' i jest z nich zadowolony,
    choć przynoszą mu straty. On z tych strat cieszy się, bo dzięki temu,
    że ,,produkty'' tanieją, wkrótce kupi ich więcej, po niższej cenie. :)
    Oczywiście gdyby ich nie kupił wcześniej po wyższej cenie, dziś mógłby
    je kupić po dzisiejszej, niższej... Niestety nie rozumiem powodu
    zadowolenia konsultanta OP, ale cóż począć...

    Z opowiadań znam ludzi, którzy zarobili na różnych ,,produktach'' sporo.
    Z tak zwanego realnego życia znam odwrotną stronę -- znam tych, którzy
    stracili. Także z opowiadań znam tych, którzy stracili, ale nie znam
    z realu tych, którzy zyskali. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-12-15 17:30:06
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    > możesz dostać nawet i 20% na lokacie, ale warunkiem jest oszczędzanie w
    > programie systematycznego oszczędzania (jest kilka do wyboru);

    Czy 20% to oprocentowanie gwarantowane bez żadnych dodatkowych warunków (np.
    zakup innego produktu)?

  • 8. Data: 2011-12-16 08:22:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 15 Dec 2011 18:30:06 +0100, "newsy"
    <s...@W...pl> wrote:

    >Czy 20% to oprocentowanie gwarantowane bez żadnych dodatkowych warunków (np.
    >zakup innego produktu)?

    Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet
    rozumie, to nic nie pamięta.

    -- Stanisław Lem

  • 9. Data: 2011-12-16 20:34:51
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    napisał w wiadomości news:jccpq2$j4v$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Z tak zwanego realnego życia znam odwrotną stronę -- znam tych, którzy
    > stracili. Także z opowiadań znam tych, którzy stracili, ale nie znam

    konsultant jest zadowolony z tych produktów, bo przynosza mu one prowzje -
    to jedyny powod radosci.