  • From: "pilusia" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: BGŻ długoterminowo
    Date: Tue, 10 May 2011 18:12:08 +0200

    > Pilusia: daj sobie spokój z perspektywą 4-5 lat !!!
    > To zbyt długi okres, żeby planować inwestycje kapitałowe.
    > Masz w zasięgu ręki zdrowe fundamentalnie i jednocześnie mocno zdołowane
    > spółki giełdowe takie jak EFH, HBPolska czy PBG (wymieniłem tylko kilka),
    > które powinny dać ponadprzeciętną stopę zwrotu w średnim i dłuższym
    > terminie
    > tzn. do następnej bessy, która rozpocznie się na pewno szybciej niż za 4-5
    > lat.

    pomijajac fundamenty i perspektywy tego banku to
    trzeba wziac jeszcze pod uwage ogolna koniunkture na gieldzie na najblizszy
    czas.
    Czytam komentarze anali pare razy w tygodniu i powiem szczerze ze ja sam
    stracilem juz orientacje czy kryzys sie skonczyl, czy gospodarka USA wstaje
    czy kisi sie
    czy jest sztucznie podtrzymywana tak jak europejska waluta i kraje ktore co
    raz
    wywalaja jakiegos trupa z szafy. Z akcji i fundow wylazlem w grudniu po
    pseudorajdzie mikolajowym
    i widze ze WIG od tego czasu kisi sie w miejscu. Teraz albo bedzie rok
    marazmu, ale zowu spekuła siądzie
    na jakis czas przed kolejna zwałką. Pytanie kiedy ta walka bedzie i czy
    siegnie 2500 na WIG20 czy nizej.
    Wchodzenie w bank uwazam za fundamentalnie dobre w okresie dlugoterminowym,
    chociaz na Pekao zarobilem
    kiedys pare zl po to zeby polowe tego oddac pozniej, bo ludzilem sie ze
    dobry fundamentalnie bank nie bedzie dolowal tak jak inne.