  • 1. Data: 2011-05-10 09:40:43
    Temat: BGŻ długoterminowo
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    Co sądzicie o wejściu na jakieś 4-5 lat?
    W krotkim terminie po debiucie mysle ze przy cnie 85zl/akcja skoczy do
    jakichs 90-92 potem zadoluje, ale co sadzicie o perspektywie kilku lat?
    Zarzad zapowiedzial brak dywidendy ale zobaczymy za 3 lata.
    W ogole sporo osob tu z grupy wchodzi w ta inwestycje?
    Jak obstawiacie cene akcji i redukcje?

  • 2. Data: 2011-05-10 10:13:58
    Temat: Re: BGŻ długoterminowo
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "pilusia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zarzad zapowiedzial brak dywidendy ale zobaczymy za 3 lata.
    > W ogole sporo osob tu z grupy wchodzi w ta inwestycje?

    nie ma takiego kozaka który wie ile dowolny papier bedzie kosztował za 4
    lata
    0% szans

  • 3. Data: 2011-05-10 10:24:39
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "pilusia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie ma takiego kozaka który wie ile dowolny papier bedzie kosztował za 4
    > lata
    > 0% szans

    Nie ma takiego, kto wie co będzie jutro ale jest dużo takich, którzy udają.
    Co do banku to ja wiem, że to zwykły przekręt rudego i po debiucie bank po
    roku zostanie zamkniety.

  • 4. Data: 2011-05-10 10:31:39
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > Nie ma takiego, kto wie co będzie jutro ale jest dużo takich, którzy
    > udają.
    > Co do banku to ja wiem, że to zwykły przekręt rudego i po debiucie bank po
    > roku zostanie zamkniety.

    nie chodzi mi o wydumane oceny , ale ogolnie tendencje rozojow
    sektorabankowego jako takiego. Nie wierze ze jesli np. sektor bedzie
    przecietnie rosl 5% rocznie to dany bank bedzie dolowal. Ogolnie to jeden ze
    starszyh bankow wPolsce.

  • 5. Data: 2011-05-10 10:34:18
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-10 12:31, pilusia pisze:

> [...]
    > sektorabankowego jako takiego. Nie wierze ze jesli np. sektor bedzie
    > przecietnie rosl 5% rocznie to dany bank bedzie dolowal. Ogolnie to

    Weź pod uwagę, że cena będzie ostro przeszacowana.

  • 6. Data: 2011-05-10 11:03:29
    Od: Zyga <z...@w...pl>

> [...]
    > sektorabankowego jako takiego. Nie wierze ze jesli np. sektor bedzie
    > przecietnie rosl 5% rocznie to dany bank bedzie dolowal. Ogolnie to

    porównaj sobie c/z bgż-etu z c/z WIG Banki. Będziesz widziała jak się
    plasuje na tle innych banków.
    A czy wzrośnie czy spadnie to już szersze kwestia.

    Zyga

  • 7. Data: 2011-05-10 12:24:51
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On May 10, 11:40 am, "pilusia" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Zarzad zapowiedzial brak dywidendy ale zobaczymy za 3 lata.
    > W ogole sporo osob tu z grupy wchodzi w ta inwestycje?

    A skąd wiesz, że skoczy? Moim zdaniem drogo sprzedają.

  • 8. Data: 2011-05-10 13:17:40
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Tue, 10 May 2011 11:40:43 +0200, "pilusia"

> [...]
    >Zarzad zapowiedzial brak dywidendy ale zobaczymy za 3 lata.
    >W ogole sporo osob tu z grupy wchodzi w ta inwestycje?

    Wszyscy mowia ze drogo jest oferowany, ja sie waham czy nie wziac na
    konto IKE i opchnac na debiucie, z Tauronem intuicja mnie nie zawiodla
    teraz tez jakos tak niechetnie przygladam sie temu debiutowi... Ale
    moze koledzy, ktorzy tylko potrafia sie literowek czepiac albo czytaja
    cos miedzy wierszami i pitola trzy po trzy bez zwiazku z tematem,
    odpowiedza na proste pytanie, czy wchodza w to czy nie...

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 9. Data: 2011-05-10 13:36:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > moze koledzy, ktorzy tylko potrafia sie literowek czepiac albo czytaja
    > cos miedzy wierszami i pitola trzy po trzy bez zwiazku z tematem,
    > odpowiedza na proste pytanie, czy wchodza w to czy nie...

    Moja prosta odpowiedź brzmi: złożę zapis na 30 sztuk.

    --
    marfi

  • 10. Data: 2011-05-10 13:43:06
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości news:gieis6t430e09o63jhe3qbm7725s0v2sia@4ax.com...
    >>

    > Moja prosta odpowiedź brzmi: złożę zapis na 30 sztuk.

    mi szkoda czasu, nie