  • 31. Data: 2013-03-05 07:38:24
    Temat: 5,8, ale dla nowych klientów! Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > "knrdz" 51322534$0$26693$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> Jeśli będzie promocja,
    >
    > Już jest.
    >
    > http://www.bgzoptima.pl/landing/lokata_bezkarna_cloc
    k/kontakt.html

    Gówno-tam...
    "Dla nowych klientów"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 32. Data: 2013-03-05 21:40:31
    Temat: Re: BGZ Optima Jak zamknac?
    Od: osa <w...@p...fm>

    Tak mnie natchnęliście do zrobienia porządków i wysłałem wypowiedzenie
    przez system transakcyjny... po 1h otrzymałem informację zwrotną, że
    dyspozycja została przyjęta to realizacji.

    Nic nie pisali czy potwierdzą zrealizowanie dyspozycji listem/emailem...
    ktoś już to przerabiał?

  • 33. Data: 2013-03-05 22:46:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" 513592dd$0$1308$6...@n...neostrada.pl

    > Gówno-tam...
    > "Dla nowych klientów"

    Nie żaden stolec, ale IMO taki warunek postawił ten, komu odpowiedziałem.

    > "knrdz" 51322534$0$26693$6...@n...neostrada.pl

    mają, bo choć go od jakiegoś czasu nie używają to

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2013-03-12 11:24:31
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 03 Mar 2013 23:15:19 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Logujesz się do panelu i wypowiadasz umowę wysyłając wiadomość przez
    >"pocztę wewnętrzną", ew. kontaktując się z infolinią -
    >
    ><http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx>
    ><http://www.bgzoptima.pl/kontakt/default.aspx>

    i zostajesz bez potwierdzenia?
    Ja bym przespacerował się z 2 egzemplarzami podpisanego wypowiedzenia
    umowy do oddziału lub z jednym w kopercie - na pocztę i nadał
    poleconym.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 35. Data: 2013-03-13 09:00:13
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 11:24:31 UTC+1 użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

> [...]
    >
    > Ja bym przespacerował się z 2 egzemplarzami podpisanego wypowiedzenia
    >
    > umowy do oddziału lub z jednym w kopercie - na pocztę i nadał

    W przypadku wysłania poleconym masz szanse na jakieś potwierdzenie?

  • 36. Data: 2013-03-13 09:21:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Zibo <z...@g...com> writes:

    [...]
    > W przypadku wysłania poleconym masz szanse na jakieś potwierdzenie?

    Masz dowód nadania. Paranoicy wysyłają kartkę papieru tak złożoną, że
    jest jednocześnie kopertą :)

    KJ

    Witch! Witch! They'll burn ya!
    -- Hag, "Tomorrow is Yesterday", stardate unknown

  • 37. Data: 2013-03-13 10:00:55
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 13.03.2013 o 09:21 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Masz dowód nadania. Paranoicy wysyłają kartkę papieru tak złożoną, że
    > jest jednocześnie kopertą :)

    Sposób 'paranoika' - dobre, dobre, tylko czy wówczas osoba otwierająca
    kopertę nie popsuje naszego pisma? :)

    A jeśli chodzi o dowód nadania, to wg mnie jest to trochę słabe. Ja
    bynajmniej nie miałem z tego powodu żadnych problemów, ale tak naprawdę
    wysyłając listem poleconym dokument do banku, zwolnienie do zus lub
    jakiejkolwiek inny dokument do jakiekolwiek innej instytucji, można włożyć
    do koperty ten dokument, wysłać pustą kopertę, czy też włożyć pocztówkę z
    życzeniami 'wesołych świąt' i za każdym razem otrzymamy potwierdzenie
    nadania.
    Czyli mamy dowód, że wysłaliśmy 'coś', ale nie możemy udowodnić, co było w
    kopercie. I zapewne od dobrej woli otwierającego kopertę zależy, co zrobi
    z jej zawartością, w szczególności jeżeli zawiera kilka dokumentów (jeden
    dokument dotarł, pozostałe do niszczarki - wiem, wiem, teorie spiskowe).

    Fajnym rozwiązaniem byłoby coś takiego, że przy pani na poczcie pakujemy
    dokument do koperty, a na drugiej kopii osoba ta potwierdza, że
    rzeczywiście coś takiego przed chwilą wysłaliśmy - fajne, ale pewnie nie
    do zrealizowania.

    [sas]

  • 38. Data: 2013-03-13 10:10:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    sas <n...@e...com> writes:

> [...]
    > można włożyć do koperty ten dokument, wysłać pustą kopertę, czy też
    > włożyć pocztówkę z życzeniami 'wesołych świąt' i za każdym razem

    Ale "praktyka" jest taka, że przyjmuje się, że w kopercie jest to, co
    twierdzimy, że wysłaliśmy. A jak jest to coś "krzywego" (np. pusta
    kartka), to ta druga strona powinna nam "coś" wysłać, ewentualnie
    uprawdopodobnić, że jednak nie wysłaliśmy tego na co się powołujemy.
    (Pokazując kartkę, z życzeniami świątecznymi :))
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 39. Data: 2013-03-13 10:20:50
    Od: m <m...@g...com>

    On 13.03.2013 09:21, Kamil Jońca wrote:
    > Zibo<z...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Masz dowód nadania. Paranoicy wysyłają kartkę papieru tak złożoną, że
    > jest jednocześnie kopertą :)

    Ciągle nie ogarniam, co to daje paranoikom :).

    p. m.

  • 40. Data: 2013-03-13 10:32:24
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-03-13 10:20, m pisze:

    > Ciągle nie ogarniam, co to daje paranoikom :).
    >
    > p. m.
    nie wiem, może się mylę, ale kopertę chyba też się dołącza do
    dokumentacji ??

    --
    pozdrawiam
    Marcin