  • 11. Data: 2013-01-12 13:18:39
    Temat: Re: BFG a ewentualna plajta RP
    Od: s...@g...com

    > jezeli mowimy o trzymaniu waluty w banku to w razie wystapienia 'armagedonu'
    > na rynku, naprzod straci PLN, potem EUR, GBP, USD, CHF.

    Wiesz kiedyś zrobiłem sobie wycieczke bo Bankach w ramamch wolnego popołudnia.
    I okazało się że za KONTO WALUTOWE musiałbym PŁACIĆ, przynajmniej w tych bankach
    których ja byłem.

    Druga sprawa jak będzie W wiesz jakie będą kolejki do banków.

    Założenie konta w Niemczech jest dobrym rozwiązaniem (jest wogóle możliwe na zasadzie
    ma 10 000 EUR ide i zakładam)?

  • 12. Data: 2013-01-12 15:34:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    popołudnia.
    I okazało się że za KONTO WALUTOWE musiałbym PŁACIĆ, przynajmniej w tych

    Generalnie konta walutowe sa bezplatne- Alior, Getin, BZWBK, ING, raczej
    skrajna mniejszosc kaze sobie za nie placic.
    Wystarczy tez lokata walutowa- sensowne stawki ma Getin (EUR, USD, CHF),
    ewentualnie Alior dla USD i GBP

  • 13. Data: 2013-01-12 15:35:16
    Od: V <f...@h...com>

> [...]
    > RP może przekroczyć jeden bilion złotych, zatem (IMO)
    > niewypłacalność (upadłość) państwa polskiego nie jest
    > wizją rodem z baśni.
    >
    > [duchowni KRK ani chybi ponownie zaproponują mi wówczas
    > lizanie cipki Stalenczykowej czy innej podstarzałej
    > Korterianki -- być może będzie to nawet (niegdyś
    > prześliczna) bratanica owej teolog -- Sylwia, której
    > nazwiska (parafrazując Imię Róży) nie dane mi było poznać...]
    >
    > Czy może BFG ma się do Fiskusa nijak -- i jest instytucją
    > międzybankową tylko? -- czyli czymś, co niekoniecznie musi
    > upaść wraz z ogłoszeniem upadłości państwa? :)

    BFG nie jest instytucją zaprojektowaną na wytrzymanie armagedonu. BFG
    ratuje jeden, dwa źle zarządzane przez menedżerów banki, a nie kaskadę
    upadków, wynikającą z niewydolności całego systemu. dziś nie mamy do
    czynienia z sytuacją gdzie BFG jest ratunkiem. odrób lekcje, sprawdź
    jakie są aktywa w dyspozycji BFG, a jakie kwoty ubezpieczonych w nim
    depo. wróć i pokaż nam tu te wartości, a odpowiesz nie tylko sobie.
    ogólnie, gdy w systemie nie ma pieniędzy, nie można również skutecznie
    chronić tych, które jeszcze są. dziś potrzebujemy rozwiązań dla
    kontrolowanego upadania banków, takie kontrolowane wyburzanie, żeby nie
    wywołać paniki. Czyli marketingowo..., bank nie upada, a nazywamy go
    tym, który ma złe aktywa, otaczamy go więc profesjonalnym nazewnictwem i
    opieką najlepiej jakiegoś specjalnie na ten cel, gdzieś daleko
    utworzonego funduszu :)

    V.

  • 14. Data: 2013-01-12 17:49:06
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "V" <f...@h...com> wrote in message
> [...]

    tym, który ma złe aktywa, otaczamy go więc profesjonalnym nazewnictwem i
    opieką najlepiej jakiegoś specjalnie na ten cel, gdzieś daleko

    Ale rozumiesz pojecie "nominalne" i "siła nabywcza" ?
    george.

  • 15. Data: 2013-01-12 17:52:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-12 15:34, Krzysztof pisze:

> [...]
    > skrajna mniejszosc kaze sobie za nie placic.
    > Wystarczy tez lokata walutowa- sensowne stawki ma Getin (EUR, USD, CHF),

    mbank ma też bezpłatne.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2013-01-12 19:52:20
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > skrajna mniejszosc kaze sobie za nie placic.
    > Wystarczy tez lokata walutowa- sensowne stawki ma Getin (EUR, USD, CHF),

    ------------------------
    mBank tylko dla EUR, bo przelewy sa po 5zl, ewentualnie USD jak ktos rzadko
    wp/wypl gotowke przez Multibank (prowizja!- chyba 9zl)
    GBP czy CHF -tylko drogie przelewy swift co dyskwalifikuje ich oferte.

  • 17. Data: 2013-01-12 20:19:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:kcoq44$b5e$1@node2.news.atman.pl...
    > Gówno ci do tego!!!

    Google ci do tego...

    --
    marfi

  • 18. Data: 2013-01-12 21:42:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > utworzonego funduszu :)
    >

    > V.
    >
    > Ale rozumiesz pojecie "nominalne" i "siła nabywcza" ?

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=RgAcHeL1dro

  • 19. Data: 2013-01-13 12:10:38
    Od: V <f...@h...com>

    W dniu 2013-01-12 21:42, george pisze:

    > "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=RgAcHeL1dro

    :D

    V.

  • 20. Data: 2013-01-13 20:09:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 50f097a5$0$1224$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko Polska nie ma EUR w porownaniu do Grecji i u nas najpierw odbedzie sie
    wieksza czesc tragedii jako kolosalne oslabienie PLN,
    > czyli realnie dlug Polski stopnieje. Tego walutowego nie mamy chyba az tak duzo,
    czyli w koncu

    PLN w dół i długi RP w dół? Coś Ci plącze się -- dług
    RP to dług w euro, dolarach, frankach [i ostrygach?]
    itp. :) Gdy PLN osłabnie, dług w PLN pójdzie w górę. :)

    1 euro -- 4 złote 1 euro długu -- 4 złotych długu

    osła_bienie

    1 euro -- 5 złote 1 euro długu -- 5 złotych długu

    -=-

    IMO u nas Grecji nie będzie -- bogatych ludzi nie stać na wojnę.
    Wolą pokojowe metody wyciskania szmalu. :)

    -=-

    Wojny są dobre, gdy jest jeden ;) Bóg, nieśmiertelność duszy,
    konieczność cierpienia i utrapienia oraz zmodyfikowany
    patriotyzm -- czyli nienawiść do patrii/ojcowizny. ;)

    [co mi tam franki, co ostrygi...
    http://teksty.wywrota.pl/3284-kult-bal-kreslarzy.htm
    http://www.youtube.com/watch?v=qeeI1YdySL0]

    --