  • 1. Data: 2005-12-30 09:08:06
    Temat: Asekuracyjny Fortis
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Witam,

    Właśnie zauważyłem, że Fortis (asekuracyjnie? przewidują problemy z
    zamknięciem roku?) puścił dzisiaj przelew zlecony na 3 stycznia.

    Napisałem reklamację pocztą wewnętrzną i czekam co odpiszą.

    pzdr

    --
    Pete

  • 2. Data: 2005-12-30 22:21:57
    Temat: Re: Asekuracyjny Fortis
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Pete" <
    > Właśnie zauważyłem, że Fortis (asekuracyjnie? przewidują problemy z
    > zamknięciem roku?) puścił dzisiaj przelew zlecony na 3 stycznia.
    >
    > Napisałem reklamację pocztą wewnętrzną i czekam co odpiszą.

    Sprawdzilem - u mnie dzis tez poszla platnosc przyszloroczna (3 I
    2006)
    To moze byc bardzo niewygodne dla rozliczen z fiskusem jesli
    jest to np oplata za fundusz remontowy, czy inna do uwzglednieniu
    na PIT
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-01-02 11:44:02
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    > To moze byc bardzo niewygodne dla rozliczen z fiskusem jesli
    > jest to np oplata za fundusz remontowy, czy inna do uwzglednieniu
    Już wiecie czemu puścił je wcześniej, jeżeli nie sprawdzcie sami :)

    http://www.fortisbank.com.pl/

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2006-01-02 11:59:18
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Przemek napisał(a):

    > Już wiecie czemu puścił je wcześniej, jeżeli nie sprawdzcie sami :)
    >
    > http://www.fortisbank.com.pl/
    >
    > Pozdrawiam
    > Przemek
    Już powstał. :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2006-01-02 12:07:25
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    > To moze byc bardzo niewygodne dla rozliczen z fiskusem jesli
    > jest to np oplata za fundusz remontowy, czy inna do uwzglednieniu
    A przy okazji, jak są księgowane odsteki na e-pakiecie? co jaki czas i
    którego dnia?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2006-01-02 17:19:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Przemek" <

    > Już powstał. :)

    Podany link nie pokazuje zadnej przyczyny - moze masz na mysli jakies
    chwilowe przerwy dzis, nie wiem
    Sprawdzilem dzis co sise dzialo w historii operacji - zlecenie stale
    na 2 I poszlo elegancko a platnosc pojedyncza na 3 I zostala
    przyspieszona i poszla juz 30 XII - to musial byc jakis blad :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-01-02 17:20:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Przemek"
    > A przy okazji, jak są księgowane odsteki na e-pakiecie? co jaki czas
    > i którego dnia?

    co miesiac - ostatnio mialem 7 XI i 5 XII
    *** blad ***

  • 8. Data: 2006-01-02 20:11:26
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    > 2 I poszlo elegancko a platnosc pojedyncza na 3 I zostala przyspieszona
    > i poszla juz 30 XII - to musial byc jakis blad :-)

    No teraz nie pokazuje i faktycznie były to chwilowe problemy, bo jak
    poźniej napisałem juz powstał, ale nie działała nawet strona
    informacyjna. Myślałem, że to będą jakieś dłuższe problemy, no ale
    okazało się, że nie :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 9. Data: 2006-01-02 20:13:45
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    blad napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek"

    > co miesiac - ostatnio mialem 7 XI i 5 XII
    > *** blad ***
    Ja myślałem, że może kwartalnie, (a nie mam e-pakietu długo więc nie
    mogłem zobaczyć czy faktycznie) bo ostatnie naliczenie odsetek mam 30.09
    no ale jak pod koniec kolejnego kwartału nic się nie naliczyło to już
    zaczęło mnie to zastanawiać i dlatego zapytałem się :) Oczywiście saldo
    non stop było powyżej zera.

    Wysłałem wiadomość pocztą wewnętrzną zobaczymy co odpiszą :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 10. Data: 2006-01-05 14:42:36
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Przemek napisał(a):

> [...]
    > non stop było powyżej zera.
    >
    > Wysłałem wiadomość pocztą wewnętrzną zobaczymy co odpiszą :)

    Odpisali, że na e-pakiecie odsetki są kapitalizowane kwartalnie więc nie
    wiem czemu Ty masz miesięcznie :). Może masz wcześniej założone konto i
    była jakaś zmiana???? :/

    Pozdrawiam
    Przemek