  • 1. Data: 2005-12-30 15:25:26
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "G." <n...@g...pl>

    Witam,

    Planuje w najblizszym czasie wziac kredyt na mieszkanie. Wartosc mieszkania
    210000 PLN. Rozwazam 20% wklad wlasny (210000*0,8=168000). Przejrzalem
    oferte kilku bankow i najciekawsze warunki znalazlem w Millenium i Ge Money
    Bank (0% prowizji, CHF, korzystne oprocentowanie < 2,4).
    Chcialbym zdobyc jakies info o tych bankach od osob, ktore maja z nimi
    jakies doswiadczenie. Czy inne banki planuja jakies promocje kredytow
    hipotecznych w nowym roku? Moze jest inna oferta na rynku warta
    zastanowienia?
    Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.

    G.

  • 2. Data: 2005-12-31 11:37:29
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: Kamil Kowalczyk <k...@g...pl>

    witam.

    mam od < 1roku w GEMoney i zawodolony jestem :) bez prowizji, zwraca
    koszty poniesione za wpis do hipoteki, nie ma problemu z ustaleniem
    wartosci mieszkania (na podstawie zdjec - jak nie przegniesz z wartoscia
    to mozesz lekko zawyzyc jesli z jakis powodow bedzie Ci na tym
    zalezalo). Jak zapomnialem o wplacie to po paru dniach zadzwonila mila
    pani i zapytala o wplate, powiedzialem ze wplace jeszcze tego samego
    dnia i git - zadnych pism z ponagleniami itp.

    oczywiscie brak prowizji przy wczesniejszej splacie (dostajesz osobny nr
    konta na splate kapitalu).

    i to chyba tyle... a. przy zalatwianiu kredytu tez zadnych problemow -
    ale to zalezy od przedstawiciela bo jak probowalem rowniez w tym banku
    zalatwic kredyt 2 lata temu to trafilem na takiego przedstawiciela ze
    sie poddalem. (moze chcial ode mnie w lape... nie wiem, ale robil schody
    ogromne)

    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2005-12-31 14:49:38
    Od: "G." <n...@g...pl>

> [...]
    > dnia i git - zadnych pism z ponagleniami itp.
    >
    > oczywiscie brak prowizji przy wczesniejszej splacie (dostajesz osobny nr

    Dzieki za info.
    Nie moge znalezc na stronie jaki jest minimalny czas prowadzenia
    dzialalnosci gospodarczej.
    Warunki w porownaniu z innymi bankami sa naprawde dobre.

    W ktorym oddziale zalatwiales kredyt?

    G.

  • 4. Data: 2006-01-01 13:44:21
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Kamil Kowalczyk napisał:
    > witam.
    >
    > mam od < 1roku w GEMoney i zawodolony jestem :) bez prowizji, zwraca
    > koszty poniesione za wpis do hipoteki,

    tez wzialem kredyt w tym banku ale nic nie wspominali o zwrocie kasy za
    wpis do hipoteki, moglbys podac wiecej szczegolow i co trzeba zrobic
    zeby to zwrocili?

    z gory dzieki

  • 5. Data: 2006-01-12 13:28:20
    Od: Kamil Kowalczyk <k...@g...pl>