  • 1. Data: 2003-09-18 21:22:34
    Temat: Aquarius - pytanka
    Od: "tosz" <t...@g...dot.pl>

    Witam,
    mam zamiar ewakuowac sie z Pekao SA, gdzie mam konto VIP. Szperałem w
    google, ale niewiele znalazłem opinii akurat na temat Aquariusa.
    Opłaca się załozyc to konto czy nie? Czy sa jakies "niedogodności" w
    korzystaniu z takiego konta etc.
    Pozdrawiam,
    T.

  • 2. Data: 2003-09-18 22:35:13
    Temat: Re: Aquarius - pytanka
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    "tosz" <t...@g...dot.pl> wrote in message
> [...]
    > google, ale niewiele znalazłem opinii akurat na temat Aquariusa.
    > Opłaca się załozyc to konto czy nie? Czy sa jakies "niedogodności" w

    Twój pracodawca _musi_ przelewać Twoją pensję (lub jej część ale nie mniej
    niż 6000 PLN) na Aquariusa. Nie może to być przelew z innego Twojego konta
    lub od osoby prywatnej tylko właśnie od pracodawcy.

    Pozdrawiam
    GO

  • 3. Data: 2003-09-18 22:59:14
    Od: "Matthet" <m...@p...com>

    "Grzegorz Olbrys" napisał
    > Twój pracodawca _musi_ przelewać Twoją pensję (lub jej część ale nie mniej
    > niż 6000 PLN) na Aquariusa. Nie może to być przelew z innego Twojego konta
    > lub od osoby prywatnej tylko właśnie od pracodawcy.

    Hej
    Z tego co ja pamiętam to trzeba wpłacać 5000PLN miesięcznie
    lub 15000PLN na kwartał.
    W umowie nie ma słowa o tym kto ma te pieniądze wpłacać. ?!

    <cytat>
    Posiadacz MultiKonta Aquarius zobowiązuje się do dokonywania systematycznych
    wpłat na MultiKonto Aquarius, nie rzadziej niż raz na trzy miesiące, z
    zastrzeżeniem iż średnia miesięczna dokonywanych we wskazanym okresie wpłat
    nie będzie niższa niż 5000 zł.
    </cytat>

    Chyba jest jeszcze kilka możliwości dla konta Aquarius (depozytowe ....)
    trzeba by sprawdzić.

    Pozdrawiam
    MAciek

  • 4. Data: 2003-09-18 23:58:02
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    "Matthet" <m...@p...com> wrote in message
> [...]
    > nie będzie niższa niż 5000 zł.
    > </cytat>
    >
    > Chyba jest jeszcze kilka możliwości dla konta Aquarius (depozytowe ....)

    Niestety mylisz się.
    Przeczytaj dokładnie regulamin (§ 16). Jest tam mowa dokładnie o "kryterium
    dochodowym". Doradcy Multibanku tłumaczą ten zwrot dokładnie tak jak to
    opisałem - MUSI być to wpłata wynikająca z dochodów wykonana przez
    pracodawcę. Poza tym jest to obecnie 5000 PLN ale NETTO !

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-09-19 05:52:53
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Matthet" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie będzie niższa niż 5000 zł.
    > </cytat>
    >
    > Chyba jest jeszcze kilka możliwości dla konta Aquarius (depozytowe ....)

    Potwierdzam. Mam konto i jest dokladnie tak jak tu napisano.

  • 6. Data: 2003-09-19 05:55:02
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opisałem - MUSI być to wpłata wynikająca z dochodów wykonana przez
    > pracodawcę. Poza tym jest to obecnie 5000 PLN ale NETTO !

    Mam konto i dokladnie wiem jak to dziala i ani teraz ani w momencie
    zakladania doradca nie interpretowal kryterium dochodowego jako wplaty od
    pracodawcy (specjalnie o to pytalem i sie upewnialem). Liczy sie praktyka a
    nie interpretacja regulaminu.

  • 7. Data: 2003-09-19 06:14:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał:

> [...]

    100kzl
    Jest też kryterium prestiżowe...

> [...]
    > pracodawcy (specjalnie o to pytalem i sie upewnialem). Liczy sie praktyka a

    Potwierdzam powyższe - istotne jest by były wpływy co miesiac 5kzl.

    Ale wracając do Twojego pytania. Konto całkiem sympatyczne: tanie kredyty (linia
    bez limitu), niższe prowizje, troche przywilejów (przede wszystkim kredytowych).
    Ogólnie dobre konto, z dobrym dostępem - w porównaniu do pekao kosmos ;). Oferta
    jest ciągle rozwijana i niebawem mają się ponoć pojawić kolejne nowości ;-)) Aha
    jest też klubaquarius: organizują wyprawy, imprezy etc. Największy minus tego
    konta -dla mnie- to niezbyt ciekawy wzór karty (kolor !) ;-)
    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2003-09-19 08:23:37
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    tosz <t...@g...dot.pl> wrote:

> [...]
    > google, ale niewiele znalazłem opinii akurat na temat Aquariusa.
    > Opłaca się załozyc to konto czy nie? Czy sa jakies "niedogodności" w

    Ja się przenosiłem w grudniu ubiegłego roku. Razem z linią kredytową z
    PEKAO. Na razie jestem bardzo zadowolony, w placówkach właściwie nie bywam,
    doradca rzetelny i sympatyczny. Ogólnie jestem bardzo zadowolony.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-09-19 09:54:52
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > pracodawcy (specjalnie o to pytalem i sie upewnialem). Liczy sie praktyka

    W moim przypadku było inaczej. Chciałem mieć konto i zgłosiłem się z
    wszystkim wymaganymi papierami do oddziału na Senatorskiej (Wa-wa) i tak
    właśnie zostało to zinterpretowane (więc to też jest praktyka, która właśnie
    wynikła z interpretacji)
    Jako, że było to kilka miesięcy temu przed napisaniem tej wiadomości
    zadzwoniłem też do infolinii teraz aby
    upewnić się, czy nie zmienili interpretacji albo warunków. Nie ja to
    wymyśliłem więc nie przekonujcie mnie tylko zadzwońcie na infolinię i po
    prostu zadajcie pytanie.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 10. Data: 2003-09-19 11:11:07
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Tak sie sklada ze konto zakladalem w lutym w oddziale wlasnie przy
    senatorskiej u Pani Niny i szczegolowo sie dopytywalem czy musza byc do
    bezposrednie dochody od pracodawcy. Odpowiedz brzmiala : NIE!! A na
    infolinie to nie ma co dzwonic bo to strata czasu, chyba ze w sprawach
    oczywistych. Infolinia nie jest dla mnie miarodajna, nie ma to jak rozmowa
    bezposrednia na zywo.