  • 1. Data: 2003-09-18 20:09:38
    Temat: Inteligo
    Od: "luke" <ktaki[NO-SPAM]@buziaczek.pl>

    Co sadzicie o koncie zakladanym w Inteligo?
    Czy warto? Czy BP nie 'zepsuje' go po wykupieniu. Jak z funkcjonalnoscia.
    Moze jest cos lepszego na rynku jesli nie wezmiemy pod uwage liczby
    bankomatow jakie ma BP.

    Prosze o opinie

    Pozdrawiam

    luke

  • 2. Data: 2003-09-18 20:13:51
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >Czy warto? Czy BP nie 'zepsuje' go po wykupieniu. Jak z funkcjonalnoscia.
    >Moze jest cos lepszego na rynku jesli nie wezmiemy pod uwage liczby

    BP ma Inteligo od listopada 2002 r. Więc gdyby się miało zepsuć to już by
    było o tym wiadomo. Konto Inteligo zyskało dostęp do darmowych 1700
    bankomatów. MOżna tez bezpłatnie wpłacać pieniądze na konto Inteligo w ok.
    1200 oddziałach pko bp.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-09-18 20:44:46
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    Użytkownik "luke" <ktaki[NO-SPAM]@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy warto? Czy BP nie 'zepsuje' go po wykupieniu. Jak z funkcjonalnoscia.
    > Moze jest cos lepszego na rynku jesli nie wezmiemy pod uwage liczby

    Ja założyłem jakieś dwa tygodnie temu. Sam proces założenia przebiegł bardzo
    sprawnie - od momentu wypełnienia formularza internetowego czekałem około 5
    dni na przesyłkę i aktywację konta. Bardzo dobrze spisuje się serwis SMS,
    można wpłacać kasę we wszystkich placówkach PKO BP, do tego gęsta sieć ich
    bankomatów. Ja jestem zadowolony i polecam.
    Qba

  • 4. Data: 2003-09-19 07:29:21
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    luke <ktaki[NO-SPAM]@buziaczek.pl> napisał(a):

    > Co sadzicie o koncie zakladanym w Inteligo?
    Wszystko zależy od tego czego oczekujesz
    > Czy warto? Czy BP nie 'zepsuje' go po wykupieniu.
    Jedyny minus po przejęciu przez pko to wprowadzenie opłaty za pobieranie
    pieniędzy w bankomatach euronetu
    Jak z funkcjonalnoscia.
    Brak:
    kredytu
    karty kredytowej
    ubezpieczenia karty
    > Moze jest cos lepszego na rynku jesli nie wezmiemy pod uwage liczby
    > bankomatow jakie ma BP.
    jednego idelnego konta nie znajdziesz ale może warto zastanowić się nad dwoma
    np.Inteligo w połączeniu z mBankiem

    > Prosze o opinie
    Ja jestem zadowolony z Inteligo
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 5. Data: 2003-09-19 07:57:22
    Od: "kici12" <k...@g...pl>

    Rachunek w inteligo posiadam około miesiąc . Na razie jest ok i nie
    narzekam. Plusem są bankomaty i szybka i sprawna obsługa. Co będzie potem
    zobaczymy.

    KICI

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bkeb8h$ru2$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2003-09-19 08:34:11
    Od: "luke" <k...@b...pl>

    Witam,

    > Rachunek w inteligo posiadam około miesiąc . Na razie jest ok i nie
    > narzekam. Plusem są bankomaty i szybka i sprawna obsługa. Co będzie potem
    > zobaczymy.

    Dziekuje Wam wszystkim za odpowiedzi
    Zaloze w Inteligo konto. Tylko tych kredytow brak... :-)

    Pozdrawiam

    Luke

    ---

  • 7. Data: 2003-09-19 09:13:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bkeb8h$ru2$1@inews.gazeta.pl...

    > Jedyny minus po przejęciu przez pko to wprowadzenie opłaty za pobieranie
    > pieniędzy w bankomatach euronetu

    Powiedzmy raczej cala prawde - po przejeciu Inteigo przez PKO BP 400
    bezprowizyjnych bankomatow Euronetu zostalo zamienionych na 1700
    bezprowizyjnych bankomatow PKO BP.
    Sam ocen obiektywnosc wypowiedzi przedpiszcy...;-)

    > Jak z funkcjonalnoscia.
    > Brak:
    > kredytu
    > karty kredytowej

    PKO BP ma karte kredytowa. Niedawno byl tu taki watek, w ktorym niektorzy
    twierdzili, ze PKO BP = Inteligo...

    > ubezpieczenia karty

    a bedzie teraz potrzebne?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-09-19 09:41:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bkeb8h$ru2$1@inews.gazeta.pl...

    > Jedyny minus po przejęciu przez pko to wprowadzenie opłaty za pobieranie
    > pieniędzy w bankomatach euronetu

    Zanim inteligo zostało wykupione przez PKOBP opłaty też były za wypłaty z
    Euronetów.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-09-19 11:01:50
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > PKO BP ma karte kredytowa. Niedawno byl tu taki watek, w ktorym niektorzy
    > twierdzili, ze PKO BP = Inteligo...

    1. Każdy kwadrat jest prostokątem, nie każdy prostokąt jest kwadratem.
    To jest taka równość w jedną stronę.
    2. Jak się jest posiadaczem konta Inteligo to po kartę trzeba iść i tak
    do oddziału (co to za bank wirtualny w takim razie?), a na dodatek jest
    się tam traktowanym jak człowiek z ulicy a nie klient własny.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 10. Data: 2003-09-19 13:16:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 Sep 2003 11:13:48 +0200, w <bkehc4$lt3$1@inews.gazeta.pl>, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Niedawno byl tu taki watek, w ktorym niektorzy
    > twierdzili, ze PKO BP = Inteligo...

    1. Nie niekrórzy, lecz wszyscy.
    2. I nie, że PK BP = Inteligo, tylko że Inteligo to PKO BP. Taka subtelna
    różnica...