    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aquarius - pytanka
    Date: Fri, 19 Sep 2003 08:14:01 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@host-ip177-216.crowley.pl

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał:

> [...]

    100kzl
    Jest też kryterium prestiżowe...

    > Mam konto i dokladnie wiem jak to dziala i ani teraz ani w momencie
    > zakladania doradca nie interpretowal kryterium dochodowego jako wplaty od
    > pracodawcy (specjalnie o to pytalem i sie upewnialem). Liczy sie praktyka a
    > nie interpretacja regulaminu.

    Potwierdzam powyższe - istotne jest by były wpływy co miesiac 5kzl.

    Ale wracając do Twojego pytania. Konto całkiem sympatyczne: tanie kredyty (linia
    bez limitu), niższe prowizje, troche przywilejów (przede wszystkim kredytowych).
    Ogólnie dobre konto, z dobrym dostępem - w porównaniu do pekao kosmos ;). Oferta
    jest ciągle rozwijana i niebawem mają się ponoć pojawić kolejne nowości ;-)) Aha
    jest też klubaquarius: organizują wyprawy, imprezy etc. Największy minus tego
    konta -dla mnie- to niezbyt ciekawy wzór karty (kolor !) ;-)
    Pozdrawiam,