  • 1. Data: 2003-09-18 19:22:55
    Temat: Przechowywanie kart kredytowych z innymi?
    Od: "Piotr" <p...@a...net.pl>

    Witam. Mam pytanie dotyczace przechowywania kart kredytowych w portfelu.
    Otoz mam karty bankomatowe, benzynowe jakies tam inne identyfikatory w
    jednym portfelu. Po pewnym czasie zauwazylem ze zdjecie ktore jest na mojej
    karcie zaczelo robic sie biale. Pojawily sie biale plamy oczywiscie
    znieksztalcajace twarz. Wymienilem karte na nowa i zauwazam ze znowu sie cos
    zaczyna pojawiac na zdjeciu. Tak jak wspomnialem przechowuje wszystkie karty
    w zwyklym portfelu, lacznie z karta doladowujaca punkty na BP. Czy moze miec
    to jakis zwiazek. ? Moga oddzialywac na siebie? Macie jakies doswiadczenia z
    tym ? Czy sa jakies neutralizatory. Pomozcie. Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2003-09-18 19:28:59
    Temat: Re: Przechowywanie kart kredytowych z innymi?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkd0os$84$...@n...onet.pl,
    Piotr <p...@a...net.pl>:
> [...]
    > sie biale plamy oczywiscie znieksztalcajace twarz. Wymienilem karte
    > na nowa i zauwazam ze znowu sie cos zaczyna pojawiac na zdjeciu.

    Moze to jest karta kredytowa mBanku?

    > Pomozcie.

    Nie tragizuj ;)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-18 19:33:46
    Od: "Piotr" <p...@a...net.pl>

  • 4. Data: 2003-09-18 19:58:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr wrote:
> [...]

    He, he. Gdzie oni robia te karty?
    Ja mam ze zdjeciem, ale w Multi i wszystko jest ok

  • 5. Data: 2003-09-18 20:10:29
    Od: Zbigniew Zawada <z...@f...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > He, he. Gdzie oni robia te karty?
    > Ja mam ze zdjeciem, ale w Multi i wszystko jest ok

    Na pewno kody magnetyczne nie działają na zdjęcia. Po prostu chała
    materiałowa.

    Pozdrawiam
    ZZ

  • 6. Data: 2003-09-18 20:11:59
    Od: "Sebastian Malarz" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > jednym portfelu. Po pewnym czasie zauwazylem ze zdjecie ktore jest na mojej
    > karcie zaczelo robic sie biale. Pojawily sie biale plamy oczywiscie

    Hmmm.... to zjawisko z fotografią twarzy kojarzę z filmu Krąg (The Ring)...

    Nie wiem od ilu dni pojawiają Ci się te plamy, ale duplikatu karty chyba nie
    zdążysz otrzymać... :-))

> [...]
    > to jakis zwiazek. ? Moga oddzialywac na siebie? Macie jakies doswiadczenia z
    > tym ? Czy sa jakies neutralizatory. Pomozcie. Pozdrawiam Piotr

    A teraz już poważnie - na pewno deformacja zdjęcia nie wynika z faktu noszenia
    karty z innymi kartami. Już szybciej podejrzewałbym albo złe wykonanie karty
    przez bank albo też inne powody natury termicznej lub chemicznej (np. okładka
    portfela, wysokie temperatury w portfelu, jad węża w kieszeni itp.) :-))

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz

  • 7. Data: 2003-09-18 20:22:09
    Od: "Piotr" <p...@a...net.pl>

    Sprobuje na te karte kupic jakis lepszy portfel moze pomoze. ;-) A wogole
    to zdarza mi sie rowniez komorke trzymac nie daleko portfela. Ale z tego co
    piszecie to to z pewnoscia tez nie pownno oddzialywac na zdjecia.

  • 8. Data: 2003-09-18 20:47:25
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkd1d8$203$...@n...onet.pl,
    Piotr <p...@a...net.pl>:
    > Tak. A co masz jakies doswiadczenia?

    No to jestesmy w domu :)

    Ja nie mam osobistych doswiadczen, bo karty tej mi odmowiono, ale sporo osob
    zglaszalo tu i na Forum mBanku, ze zdjecia złażą plackami lub w innych
    formacjach.

    Wiec nie win tu portfela ani innych kart w nim - po prostu technologia
    umieszczania zdjecia jest zla.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-09-25 16:05:40
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > Sprobuje na te karte kupic jakis lepszy portfel moze pomoze. ;-) A wogole
    > to zdarza mi sie rowniez komorke trzymac nie daleko portfela. Ale z tego co
    > piszecie to to z pewnoscia tez nie pownno oddzialywac na zdjecia.

    Ale na paski magnetyczne kart już tak ;-)

    K.