  • 1. Data: 2003-09-18 19:32:01
    Temat: Kto otrzymal zwrot podatku????
    Od: "GRIP" <g...@p...onet.pl>

    Kto otrzymal zwrot podatku za sprzedane akcje pracownicze PKO S.A?
    MOja Ex jest teraz w trakcie załatwiania takiego zwrotu w US i na pewno
    warto byłoby podeprzeć się jakimś pozytywnie załatwionym przykładem (napewno
    gdzies w Polsce były takie przypadki).
    Z góry dziękuję za informacje.
    Z poważaniem GRIP

  • 2. Data: 2003-09-18 19:37:09
    Temat: Re: Kto otrzymal zwrot podatku????
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "GRIP" <g...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > warto byłoby podeprzeć się jakimś pozytywnie załatwionym przykładem (napewno

    Hmm, możesz rozwinąć temat? Mam parę akcji pracowniczych i żyłem w
    przeświadczeniu że po sprzedaniu ich trzeba zapłacić podatek...

  • 3. Data: 2003-09-18 19:41:57
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bkd17j$7gu$1@nemesis.news.tpi.pl>, g...@p...onet.pl
    says...
> [...]
    > warto byłoby podeprzeć się jakimś pozytywnie załatwionym przykładem (napewno

    Moglbys cos wiecej powiedziec na ten temat? co prawda to nie ta grupa
    ... ale temat mnie interesuje? Dlaczego podatek od sprzedazy akcji
    pracowniczych mialby byc niby zwrocony?

    AP

  • 4. Data: 2003-09-18 19:54:22
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <8...@c...softax.local>,
    M...@s...com.pl says...

    > Hmm, możesz rozwinąć temat? Mam parę akcji pracowniczych i żyłem w
    > przeświadczeniu że po sprzedaniu ich trzeba zapłacić podatek...

    Dokladnie tez w takim przeswiadzceniu zylem :)

    AP

  • 5. Data: 2003-09-18 21:41:56
    Od: "GRIP" <g...@p...onet.pl>

    Chodzi o to, że przepis regulujący tą sprawę jest dość niejasny i dlatego
    może byc różnie interpretowany przez US. Wiem napewno, że jeden a może kilka
    takich przypadków było w Polsce.

    l.net...

  • 6. Data: 2003-09-18 22:44:12
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bkd8pj$oef$1@atlantis.news.tpi.pl>, g...@p...onet.pl
    says...
    > Chodzi o to, że przepis regulujący tą sprawę jest dość niejasny i dlatego
    > może byc różnie interpretowany przez US. Wiem napewno, że jeden a może kilka
    > takich przypadków było w Polsce.

    Jak dla mnie ten przepis jest dosyc jasny wiec strsznei jestem ciekaw
    gdzie ta niejasnosc, no i najlepiej jakies przyklad spraw sadowych.

    AP

  • 7. Data: 2003-09-19 16:40:57
    Od: "GRIP" <g...@p...onet.pl>

    Jak zapoznam się z jakimś przykładem napewno podzielę się nim z Wami
    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...