    From: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aquarius - pytanka
    Date: Fri, 19 Sep 2003 11:54:52 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@22-bem-1.acn.waw.pl

    "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    news:bke5jh$fbk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam konto i dokladnie wiem jak to dziala i ani teraz ani w momencie
    > zakladania doradca nie interpretowal kryterium dochodowego jako wplaty od
    > pracodawcy (specjalnie o to pytalem i sie upewnialem). Liczy sie praktyka
    > nie interpretacja regulaminu.

    W moim przypadku było inaczej. Chciałem mieć konto i zgłosiłem się z
    wszystkim wymaganymi papierami do oddziału na Senatorskiej (Wa-wa) i tak
    właśnie zostało to zinterpretowane (więc to też jest praktyka, która właśnie
    wynikła z interpretacji)
    Jako, że było to kilka miesięcy temu przed napisaniem tej wiadomości
    zadzwoniłem też do infolinii teraz aby
    upewnić się, czy nie zmienili interpretacji albo warunków. Nie ja to
    wymyśliłem więc nie przekonujcie mnie tylko zadzwońcie na infolinię i po
    prostu zadajcie pytanie.

    Pozdrawiam
    Grzegorz