  • Data: 2014-11-25 11:32:25
    Temat: Re: Amazon nas zalatwil?
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    Tak było kiedyś, jeszcze całkiem niedawno.
    Ale zdaje się Amazon miał kłopoty związane z wyciekiem bazy danych z numerami kart.
    Ponoć jest przepis, że cvv nie wolno merchandowi przechowywać.
    Czyli system żądałby podawania cvv przy każdym zakupie.
    I klient mógłby się rozmyślić ;-)

    Co do meritum wątku:
    Są w PRL-bis inne banki i inne karty, którymi spokojnie się płaci w sieci bez cvv.
    W internecie jest pare stron dotyczacych kupowanai Kindle'a i tam jest lista banków
    przyjaznych (np. Intelligo) i nieprzyjaznych
    Amazonowi (m.in. PKO BP).
    Przykłady tych dwóch banków podałem świadomie, jak daleko pada jabłko od jabłoni.

    -----
    > Hmmm ale tam zawsze było jakoś tak, że do danego adresu przy pierwszej płatności
    podawało się cvv/cvv2 i później już nie trzeba