  • Data: 2014-11-26 23:34:29
    Temat: Re: Amazon nas zalatwil?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2014 o 22:57, Budzik pisze:

    > No ale co za różnica czy przez strone czy przez aplikacje - sma
    > przyznajesz, ze czasami nr cvv zapisuja i przechowuja.

    Według mnie różni się to trochę, bo na telefonie przerzuca Cię do
    aplikacji PayU. Tam podajesz PIN i wybierasz kartę i podajesz kod cvv -
    ja zawsze tak mam. Teraz pytanie czy przy płatności wybierasz płacę
    przez PayU czy wybierasz płacę kartą, bo to dwie różne opcje.
    Ja nigdzie nie napisałem, że oni zapisują cvv i przechowują. Przy
    wyborze płacenia kartą (nie PayU ale to też oczywiście idzie przez PayU,
    wiadomo) masz opcję zapisz nr karty czy jak to tam jest i to jest
    zapisane. Wtedy przy pierwszej transakcji daną kartą proszą Cię o cvv
    aby powiedzmy dokonać pierwszej autoryzacji a później już mają tylko nr
    Twojej karty i leci. Tak to widzę aczkolwiek nie upieram się że tak jest ;)

    Xenocide