  • Data: 2014-11-25 20:19:42
    Temat: Re: Amazon nas zalatwil?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2014 o 17:48, Budzik pisze:

    > Ocywiście ze uzywają.
    > Podałem raz i teraz juz sciaga mi kase z karty bez pytania o cvv.

    Tak do końca nie jest. Jak kupujesz coś z ich aplikacji mobilnej to
    przerzuca Ci do aplikacji PayU tam najpierw podajesz PIN do aplikacji,
    później wybierasz kartę i wtedy prosi Cię o cvv - mnie przynajmniej
    zawsze a ostatnio trochę płaciłem, bo kupony rozdawali.
    Jak płacisz przez stronę www to rzeczywiście nic nie chcą ale być może
    wynika to z tego, że za pierwszym razem chcieli tylko i jak wybrałeś
    opcję zapisz kartę to już więcej nie chcą cvv tylko sprawdzają czy masz
    środki na koncie.

    Xenocide