  • Data: 2014-11-26 13:17:19
    Temat: Re: Amazon nas zalatwil?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, November 25, 2014 5:48:47 PM UTC+1, Budzik wrote:
    > Użytkownik mucher ...

    > To jest jakieś polskie prawo czy tylko zalecenie?

    To bardziej standard który muszą spełnić przetwarzający transakcje kart (Inaczej
    grożą im z tego co wiem kary od samych organizacji płatniczych). Nie tyle prawo, co
    standard bezp. danych (szyfrowanie też nie jest prawem - a nikt o zdrowych zmysłach
    nie wpisze danych karty na nieszyfrowanej stronie).

    Swoją drogą skąd wiesz, że kolejne transakcje są z użyciem CVV? Bank niekoniecznie
    wymaga CVC do transakcji - choć są takie, co wymagają. Pogooglawszy - wyszło mi, że
    np. Pekao tak ma:

    http://www.spidersweb.pl/2012/10/nie-jest-latwo-plac
    ic-internecie-na-przykladzie-google-play-pekao-s-a-b
    zwbk.html

    mucher