  • Data: 2014-11-24 21:30:06
    Temat: Re: Amazon nas zalatwil?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2014 o 19:56, Imka pisze:

    > Nigdy na amazonie nie podawałam cvv/cvv2. Sprawdziłam teraz, wykasowałam
    > kartę i wprowadziłam na nowo - pytania o cvv brak.
    > Jak kupowałam Kindla, to podałam londyński adres - żadnych próśb o cvv
    > nie było.

    Chyba masz rację co mi się pomieszało i podaje się tylko nr karty.
    Generalnie z podejściem Amazonu do klienta to akurat jedyny sklep gdzie
    można się tym kompletnie nie przejmować a nawet lepiej, że nie mają
    cvv/cvv2, bo przy ewentualnej kradzieży/wycieku danych kk za bardzo nikt
    nie poszaleje, no chyba że na Amazon ;)

    Xenocide