  • Data: 2019-01-07 11:20:00
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:3a92904c-2732-40db-a77e-7753a5592541@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 10:00:13 UTC+1 użytkownik Dawid
    Rutkowski napisał:

    >Ale musiałbym konto w kolejnym banku założyć
    >A nie potrzebuje doktoryzować się z kolejkowego konta
    >No i PZ chyba się nie da online skonfigurować. Trzeba papiery do
    >banku wysyłać, wzory podpisów musza sie zgadzać itp.

    Ciekawe na ile sumiennie sprawdzaja - im tez sie nie chce doktoryzowac
    :-)

    Dawniej przyjmowali wszystko jak leci, a pewnie tylko sie umowili, ze
    obciazajacy zwroci w razie sprzeciwu klienta.
    Szczegolnie, ze przychodzi przez KIR elektronicznie i zadnych podpisow
    tam nie ma :-)

    System widac dzialal do tego stopnia dobrze, ze nawet bankom nie
    chcialo sie dorobic jakies autoryzacji PZ - ale w koncu dorobili,
    chyba przepis ich przypilil :-)

    mbank zaczal robic jakas elektroniczna autoryzacje ... ciekawe, czy
    dobro klienta mial na mysli, czy wlasny zarobek - w sensie prowizji od
    dostawcow :-)

    >A po pierwsze leniwy jestem, po drugie część z tych umów które
    >obsługuję jest na mamę, teścia itp więc z PZ tak łatwo by się nie
    >dało

    Albo bardzo latwo - pisemko na komputerze, podpis, wyslac listem do
    sprzedawcy.
    A on tam zbednych pytan zadawal nie bedzie :-)

    Swoja droga - wie ktos jak oni sie pieniedzmi dziela ?
    Sprzedawca ma konto w banku A, a klient w banku B, sprzedawca rozsyla
    PZ przez swoj bank A i KIR, zapewne nie za darmo ... a co, B nie ma z
    tego nic ? :-)

    J.