  • Data: 2019-01-07 10:53:47
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 10:00:13 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Echh, już od utracjuszy wyzywać nie będę ;>

    Tak jakoś głupio przyzwyczajony jestem że za pracę, usługi, towary itp płacić
    trzeba. A darmowe obiadki darmowymi wcale nie są.

    > Ale zanim poprzesz ich model biznesowy, przyjrzyj się jeszcze >poleceniom zapłaty -
    są banki, gdzie jest to darmowe, i wtedy będziesz >musiał robić nie jeden, a aż zero
    przelewów miesięcznie.

    Ale musiałbym konto w kolejnym banku założyć
    A nie potrzebuje doktoryzować się z kolejkowego konta
    No i PZ chyba się nie da online skonfigurować. Trzeba papiery do banku wysyłać, wzory
    podpisów musza sie zgadzać itp.
    A po pierwsze leniwy jestem, po drugie część z tych umów które obsługuję jest na
    mamę, teścia itp więc z PZ tak łatwo by się nie dało