  • 11. Data: 2005-09-11 20:30:54
    Temat: Re: Allekarta - raz jeszcze - wątpliwości
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dg23pg$1ej$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > To taki uszlachetniony Electron a konkretniej spłaszczony Classic (tak jak
    > Visa Maxima Lukasa).

    Tak się zastanawiam... w dobie elektronicznych terminali czy dla
    przecietnego użytkownika ma znaczenia czy płaci kartą płaską czy wypukłą?
    Zakładam, że płaska jest do wykorzystania w necie, z "żelazkiem" nigdy się
    nie spotkałem...

  • 12. Data: 2005-09-11 21:43:12
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Szymon" <v...@w...epf.pl> napisał w wiadomości

    > Zakładam, że płaska jest do wykorzystania w necie, z "żelazkiem" nigdy się
    > nie spotkałem...

    Ja sie spotkalem raz.
    W Cafe Ormianin w Piotrkowie Trybunalskim, nespelna pol roku temu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2005-09-12 09:33:53
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Zakładam, że płaska jest do wykorzystania w necie, z "żelazkiem" nigdy się
    > nie spotkałem...

    Chyba nie robiłeś nigdy zakupów w Leclerku. Tam prawie zawsze korzystają z
    żelazka i dlatego lubię robić tam zakupy, bo obciążenia mam po około 3
    miesiącach, tylko ludzie w kolejce psioczą.

  • 14. Data: 2005-09-12 10:27:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Chyba nie robiłeś nigdy zakupów w Leclerku. Tam prawie zawsze korzystają z
    > żelazka i dlatego lubię robić tam zakupy, bo obciążenia mam po około 3
    > miesiącach, tylko ludzie w kolejce psioczą.

    Hmmm, przy takich marżach, to chyba ich na to stać?;-)))
    dla przykładu:
    http://agdrtv.hipernet24.pl/view_item.php?item_id=37
    3
    49399.00, gdy to samo można kupić za 22919.00 np. w
    http://www.eukasa.pl/audio-video/sklep/17005/sony/so
    ny-klv-l42mrx1/

  • 15. Data: 2005-09-12 12:53:57
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisał w wiadomości news:dg3i0f$pjm$1@pippin.nask.net.pl...

    > Chyba nie robiłeś nigdy zakupów w Leclerku. Tam prawie zawsze korzystają z
    > żelazka i dlatego lubię robić tam zakupy, bo obciążenia mam po około 3
    > miesiącach, tylko ludzie w kolejce psioczą.

    To chyba jakiś Leclearc w Afryce.

  • 16. Data: 2005-09-12 13:39:23
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > To chyba jakiś Leclearc w Afryce.

    Nie w Afryce tylko w Warszawie za biurem Microsoftu (nie pamiętam ulicy)
    blisko Aleii Jerozolimskich

  • 17. Data: 2005-09-12 13:46:00
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    napisał w wiadomości news:dg40cn$4gb$1@pippin.nask.net.pl...

    > Nie w Afryce tylko w Warszawie za biurem Microsoftu (nie pamiętam ulicy)
    > blisko Aleii Jerozolimskich

    To jestem w szoku, bo ja mieszkam w mieście jakieś 20 razy mniejszym i oba
    markety (w tym Leclearc) ma oczywiście czytniki elektroniczne.

  • 18. Data: 2005-09-12 15:29:02
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > To jestem w szoku, bo ja mieszkam w mieście jakieś 20 razy mniejszym i oba
    > markety (w tym Leclearc) ma oczywiście czytniki elektroniczne.

    Tam też są czytniki elektroniczne, ale jak dokonam płatności kartą w tym
    dniu to drugi raz na elektronicznym nie przechodzi, szczególnie przy AmExach
    z Millennium. Ostatnio płaciłem MC NG od Rafiego i przeszło przez
    elektroniczny.

  • 19. Data: 2005-09-12 16:32:26
    Od: Boss Nass <b...@p...fm>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):

    > Nie w Afryce tylko w Warszawie za biurem Microsoftu (nie pamiętam ulicy)
    > blisko Aleii Jerozolimskich

    Jeśli to ten koło Makro i Castoramy prz rondzie Dudajewa, to szczerze
    powiedziawszy wiele razy robiłem tam zakupy, ale żelazka nie widziałem
    ani razu.
    Boss Nass

  • 20. Data: 2005-09-12 17:58:22
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    napisał w wiadomości news:dg46q8$83k$1@pippin.nask.net.pl...
> [...]
    AmExach
    > z Millennium. Ostatnio płaciłem MC NG od Rafiego i przeszło przez

    Nawet jeśli to i tak można byłoby się zastanawiać, czy dla tych
    sporadycznych i wyjątkowych sytuacji warto posiadać kartę wypukłą (zwykle
    znacznie droższą w użytkowaniu)... Odnoszę wrażenie, iż raczej banki
    stawiają na rozwój kart kredytowych płaskich i do nich należy przyszłość.