  • 41. Data: 2005-09-14 22:05:11
    Temat: Re: [OT]Re: Allekarta - raz jeszcze - wątpliwości
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dg9oja$uqu$1@news.dialog.net.pl grupowicz Szymon napisał:

    > 4,5 mln wystawionych aukcji.
    ^^^^^^
    !

    Źle zacytowałeś.
    4,5 mln wystawionych przedmiotów. Aukcji w tym momencie jest 898 tys
    (http://www.statystyki.certus.com.pl/ , http://www.aukcjepl.info/).

    --
    S pozdravem,
    August

  • 42. Data: 2005-09-15 05:45:40
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "August" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > !
    >
    > Źle zacytowałeś.
    > 4,5 mln wystawionych przedmiotów. Aukcji w tym momencie jest 898 tys

    Czyli kolejny kruczek językowy. Niemniej Allegro pobiera prowizję od
    sprzedanego i wystawionego przedmiotu, a nie od akcji. Fakt, że
    wieloprzedmiotowe są nieco tańsze, ale chyba tylko nieco. I tak założyłem,
    że wszyscy wystawiają na 2 tyg., nie wziąłem pod uwagę wyróżnień wszelkich
    maści w portalu itp, zatem całkowita kalkulacja dochodów portalu i tak nie
    odbiega podejrzewam od prawdy.