  • 1. Data: 2005-09-10 13:21:41
    Temat: gdzie oszczędzać dla dziecka
    Od: "nurich" <n...@t...pl>

    Witam,
    jestem swiezo upieczoną mamą. Poszukuję oferty jakiegoś banku dotyczącej
    oszczędzania kasy dla dziecka. Mam na myśli przyszlosć dziecka za pare lat i
    jednoczesnie trzymanie na czarną godzine. Ma to być lokata lub konto, z
    mozliwością wpłacania drobnych kwot oraz łatwego wypłacania także drobnych
    kwot w raazie czarnej godziny.
    Przy małym dziecku cięzko wybrać sie do banku jak rowniez siedziec przed
    kompem aby cos znaleźć.
    Czy ktos mógłby mi coś takiego polecić?
    dziekuje

    ps. drobne kwoty to tak od 50 do kilkuset złotych

  • 2. Data: 2005-09-10 14:16:54
    Temat: Re: gdzie oszczędzać dla dziecka
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    nurich napisał(a):

    > Czy ktos mógłby mi coś takiego polecić?

    Bezpieczne fundusze w SFI mBanku. Bezpieczne, czyli gotówkowe (np.
    skarbiec gotówkowy) lub obligacyjne. Akcyjne, czy też zrównoważone tylko
    dla tych, którzy mają na to czas i ochotę.